کد خبر : 1676721 | 16 فروردين 1399 ساعت 23:43 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

رئال و رد همه پیشنهادات سیتی برای مدافع فرانسوی

به نظر می رسد که رئال مادرید تمام پیشنهادات برای فروش مدافع فرانسوی اش یعنی رافائل واران را رد خواهد کرد.

رئال و رد همه پیشنهادات سیتی برای مدافع فرانسوی

به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران یکی از کلیدی ترین مهره های رئال مادرید طی سالیان گذشته بوده است. این مدافع فرانسوی در اوج جوانی به ترکیب پر افتخار ترین تیم اروپا راه یافت و یکی از ارکان بی چون و چرای سه قهرمانی پشت سر هم این تیم در لیگ قهرمانان به حساب می آمد.

 

از طرف دیگر سرمربی فرانسوی رئال مادرید یعنی زین‌الدین زیدان نیز اعتقاد ویژه‌ای به هم وطنش دارد؛ حتی با وجود برخی اشتباهات رخ داده توسط واران طی سال های اخیر، زیدان هیچگاه حاضر نشده جای او را در ترکیب اصلی رئال مادرید به بازیکن دیگری بدهد.

 

 

1457460

 

 

در چند هفته گذشته شایعات زیادی در رابطه با علاقه منچستر سیتی و پپ گواردیولا به جذب مدافع فرانسوی رئال مادرید به گوش رسید. به نظر می رسد که سیتیزن ها از دو مدافع حال حاضر خود یعنی جان استونز و نیکولاس اوتامندی رضایت چندانی ندارند و همین موضوع باعث شده که آن ها به دنبال جذب یک مدافع طراز اول در تابستان پیش رو باشد.

 

با این وجود اما بر اساس ادعای نشریات اسپانیایی باشگاه رئال مادرید حاضر نیست که به هیچ پیشنهادی در رابطه با رافائل واران پاسخ مثبت بدهد و به طور قطع هر مبلغی را از سوی منچسترسیتی و یا تیم های دیگر رد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها