کد خبر : 1676722 | 16 فروردين 1399 ساعت 23:55 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

چرا انتقال بنتانکور به بارسلونا شدنی نیست؟

بارسلونا شانس چندانی برای خرید رودریگو بنتانکور، هافبک جوان یوونتوس ندارد.

چرا انتقال بنتانکور به بارسلونا شدنی نیست؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا قصد دارد در بازار نقل و انتقالات تابستانی یک هافبک بازیساز جذب کند و نشریه آ.اس مدعی شد رودریگو بنتانکور، هافبک اوروگوئه ای و جوان یوونتوس مورد توجه مدیران بلوگرانا قرار گرفته و آنها شرایط جذب این بازیکن را جویا شده اند. رودریگو بنتانکور در سال های اخیر رشد قابل توجهی داشته و این فصل به یکی از مهره های قابل اتکای مائوریتسیو ساری تبدیل شده، اما یوونتوس به دلایل اقتصادی تمایلی به فروش این بازیکن ندارد.

 

1489007

 

زمانیکه یوونتوس برای خرید بنتانکور با باشگاه بوکاجونیورز به توافق رسید، در قرارداد قید شد که 50 درصد از رقم فروش این بازیکن به باشگاه بعدی اش نصیب بوکاجونیورز خواهد شد. بدین ترتیب اگر قرار به انتقال رودریگو بنتانکور به نوکمپ باشد، در واقع یوونتوس تنها نصف مبلغ مورد توافق را دریافت می کند و به همین دلیل از نظر اقتصادی توافق به بارسا و فروش یکی از مهره های اررزشمند ترکیب به سود بیانکونری نخواهد بود.

 

به احتمال فراوان دو هافبک بارسلونا به نام ایوان راکیتیچ و آرتورو ویدال در تابستان امسال از این تیم جدا خواهند شد و آبی اناری ها به دنبال گزینه های جوان تر برای جانشنی آنها هستند. نیکو بارلا، هافبک اینتر و فابین رویز، بازیکن ناپولی دیگر گزینه های بارسا برای تابستان پیش رو خواهند بود.

دیدگاه‌ها