کد خبر : 1676736 | 17 فروردين 1399 ساعت 10:00 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

ژاوی: مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است

ژاوی، همبازی سابق لیونل مسی در بارسلونا می‌گوید او بهترین فوتبالیست تاریخ است و بالاتر از رونالدو و رونالدینیو شایسته دریافت چنین عنوانی است.

ژاوی: مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی، ستاره سالهای نه چندان دور بارسلونا و همبازی لیونل مسی در این تیم می‌گوید مسی بدون شک بهترین فوتبالیست تاریخ است و با اختلاف نسبت به ستاره‌هایی مثل رونالدو و رونالدینیو شایسته دریافت چنین عنوانی است.

 

1489027

 

ژاوی در گفتگو با رسانه برزیلی گلوبو اسپورته در این باره گفت:" به نظر من رونالدینیو در بالاترین سطح فوتبال و یکی از سه فوتبالیست برتر دنیا است. شاید اگر او می‌توانست با فراز و نشیب کمتری ظاهر شود حتی می‌توانست بهترین بازیکن دنیا باشد. ولی من معتقدم مسی بازیکن بهتری نسبت به رونالدینیو و رونالدو است. او در طول سالهای طولانی بدون فراز و نشیب بازی کرده".

 

 

ژاوی در ادامه صحبتهایش گفت:" بهترین فوتبالیست‌های دنیا مسی، کریستیانو رونالدو، رونالدینیو و رونالدوی برزیلی هستند".

 

1489024

 

ژاوی که در حال  حاضر در قطر به سر می‌برد و سرمربی‌گری باشگاه قطری السد را به عهده دارد اخیرا با شایعاتی مواجه شده که ازاحتمال بازگشت او به بارسلونا به عنوان سرمربی یا به عنوان دستیار پپ گواردیولا خبر می‌دهند. البته ژاوی در این باره گفته بود هدایت بارسلونا یکی از آرزوهای او است ولی دوست دارد زمانی سکان هدایت تیم محبوبش را بدست بگیرد که بتواند سکان هدایت را کامل و بدون دخالت دیگران به دست بگیرد.

 

دیدگاه‌ها