کد خبر : 1676747 | 17 فروردين 1399 ساعت 11:29 | 44K بازدید | 1 دیدگاه

فایل صوتی عجیب فتح‌الله‌زاده به مجیدی

فرهاد! یا می‌آیی باشگاه یا استعفا می‌دهی

چهارمین مقطع حضور در مسند مدیریت باشگاه استقلال برای مرد همیشه حاضر در این راه هر چند کوتاه بود اما با اتفاقات جنجالی زیادی همراه شد.

فرهاد! یا می‌آیی باشگاه یا استعفا می‌دهی

به گزارش "ورزش سه"، علی فتح ا.. زاده در چهارمین دوران حضور خود در مسند مدیریتی باشگاه استقلال هر چند نتوانست بیشتر از دو هفته دوام بیاورد اما در همین روزهای کوتاه هم با اتفاقات حاشیه ای و جنجالی زیادی روبرو شد تا با گذشت چند هفته از استعفای او از سمت سرپرستی مدیرعاملی در استقلال بار دیگر نامش بر سر زبان ها بیافتد آن هم به خاطر پیام صوتی که برای سرمربی محبوب آبی ها فرستاد و خواستار استعفای او از سمتش شد!


در گزارش کوتاهی که امروز روزنامه خبرورزشی منتشر کرد آمده است:« در روزهای ابتدایی سرپرستی فتح‌ا..‌زاده در استقلال،از طرف فرهاد به او پیغام دادند برای دیدار با سرمربی باید به تمرین برود. سرپرست مدیرعاملی استقلال با شنیدن این پیام جاخورد و بلافاصله با ارسال پیغام صوتی فرهاد را به استعفا تهدید کرد. در این پیام آمده است یا فرهاد مجیدی برای جلسه با مدیرعامل به دفتر باشگاه می‌آید یا استعفایش را می‌نویسد و می‌رود چون حاضر نیست با این شرایط با مجیدی همکاری کند!». 

 

 بلافاصله بعد از این ماجرا، فرهاد مجیدی به همراه سعید رمضانی به دفتر باشگاه رفت تا با فتح‌ا..‌زاده جلسه برگزار و سوتفاهمات برطرف شود که این نشست در اولین روز کاری سرپرست مدیرعاملی در ساختمان باشگاه برگزار شد و اتفاقا تصاویری از آن نیز روی خروجی سایت و کانال رسمی استقلال قرار گرفت اما حالا بعد از چند هفته که فتح ا.. زاده به خاطر بیماری شدید مشکوک به کرونا در مسند مدیریت باقی نماند ماجرای این پیام صوتی تهدیدآمیز دست به دست چرخیده حتی به دست وزیر ورزش نیز رسیده است.


در واکنش به علنی شدن این فایل صوتی جنجالی، فتح ا.. زاده با تایید ارسال آن به صورت خصوصی برای سرمربی استقلال گفت:« من فایل صوتی را به شکل خصوصی برای شخص فرهاد مجیدی فرستادم. حالا اگر ایشان این فایل را به وزیر محترم ورزش یا آقای اسماعیل خلیل زاده ارسال کرده است خودش باید پاسخگو باشد چون از دید من نباید این رفتار انجام می‌شد. اگر حرفی هم زدم در آن مقطع بود چون احساس می کردم سلسه مراتب مدیریتی در باشگاه باید جایگاه خود را حفظ کند. حالا که ایشان خبرش را داده، اگر دوست دارد می‌تواند فایل صوتی را هم منتشر کند و هیچ مشکلی وجود ندارد».

دیدگاه‌ها