کد خبر : 1676804 | 17 فروردين 1399 ساعت 14:58 | 9.3K بازدید | 0 دیدگاه

تعریف و تمجید پدیده نروژی دورتموند از وینیسیوس

ارلینگ هالند در لایو اینستاگرامی خود به ستایش از وینیسیوس جونیور ستاره 19 ساله رئال مادرید پرداخت.

تعریف و تمجید پدیده نروژی دورتموند از وینیسیوس

به گزارش "ورزش سه"، ارلینگ هالند بدون شک پدیده این فصل فوتبال اروپاست. ستاره ای که در سالزبورگ خوش درخشید و در لیگ قهرمانان با پیراهن این تیم گل های حساسی به ثمر رساند. او ژانویه گذشته به بروسیا دورتموند منتقل شد و در 11 بازی با پیراهن زرد توانسته 12 گل به ثمر برساند؛ از جمله دبل در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی؛ ولی در بازی برگشت نتوانست کار خاصی انجام بدهد و دورتموند با شکست از حریف پاریسی حذف شد.

 

 

1489121

 

 

هالند که اخیرا با پروتکل های بهداشتی تمریناتش را در کمپ دورتموند از سر گرفته، در خارج از تمرین همچنان قوانین قرنطینه را رعایت می کند. او در این مدت اغلب سعی کرده تا از طریق لایو اینستاگرام با هوادارانش در ارتباط باشد.

هالند که اخیرا از او به عنوان یکی از گزینه های خرید تابستانی رئال نام برده می شود، در لایو شب گذشته خود با سوالات زیادی در این رابطه روبرو شد ولی ترجیح داد به آنها پاسخ ندهد ولی در واکنش به سوالی در مورد وینیسیوس جونیور ستاره برزیلی رئال گفت:« وینی یک فوتبالیست باکیفیت و سطح بالاست. یک استعداد خالص که تماشای بازی او جذاب است.»

 

هالند همچنین در پاسخ به سوالی در مورد سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول هم گفت:« سادیو فوق العاده است و از نظر من بهترین بازیکن فوتبال آفریقا محسوب می شود.»

 

 

1485746

دیدگاه‌ها