کد خبر : 1676814 | 17 فروردين 1399 ساعت 16:00 | 27.4K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای اسپورت:

سه پدیده هلندی در فهرست خرید بارسلونا

بارسلونا از چند ماه پیش بازی های سه مهاجم جوان هلندی را زیر نظر گرفته و ممکن است به زودی برای جذب شان اقدام کند.

سه پدیده هلندی در فهرست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، تعطیلی فوتبال به دلیل شیوع کرونا دلیلی برای توقف باشگاه ها در زمینه استعدادیابی نیست. در بارسلونا نیز این روزها تیم مدیریت ورزشی در تلاش برای طراحی بهترین برنامه برای فصل نقل و انتقالات است و از حالا می تواند حدس زد که بارسا برای جذب چه گزینه هایی اقدام خواهد کرد.

نیمار و لائوتارو مارتینز بزرگترین اهداف نقل و انتقالاتی بارسلونا هستند ضمن اینکه بازیکنی چون اندومبله هم مدنظر سران این باشگاه قرار دارد.

 

 

Donyell Malen: meet the PSV Eindhoven goal machine who Arsenal ...

 

 

امروز نشریه اسپورت فاش ساخت که مدیران بارسا نگاهی ویژه نیز به لیگ هلند دارند. فوتبال هلند از سال ها قبل نقش مهمی در باشگاه بارسلونا داشته و چندین ستاره بزرگ تاریخ فوتبال این کشور در پیراهن بارسا خوش درخشیده اند.

طبق ادعای این منبع نزدیک به باشگاه بارسلونا، دو مهاجم آلکمار و مهاجم نوک باشگاه آیندهوون به دقت زیر نظر باشگاه بارسلونا قرار گرفته اند.

 

 

Myron Boadu - Player profile 19/20 | Transfermarkt

 

 

سه مهاجمی که بین 19 تا 21 سال سن دارند و از استعدادهای بزرگ حال حاضر فوتبال دنیا محسوب می شوند. کالوین استرنگس و میرون بوآدو از آلکمار و نیز دانیل مالن از پی اس وی آیندهوون از چند ماه پیش تحت نظر استعدادیاب های بارسا هستند و حتی در چند مقطع نماینده هایی برای تماشای بازی های شان به هلند اعزام شده اند.

مهاجمانی که هرچند فعلا در اولویت های بارسا نیستند ولی این امکان وجود دارد که باشگاه کاتالان برای سرمایه گذاری روی آینده، اقدام به جذب شان کرده و سپس به تیم های دیگر قرض بدهد.

 

 

دیدگاه‌ها