کد خبر : 1676836 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:31 | 20.1K بازدید | 0 دیدگاه

هافبکی که قرار بود ستاره سپاهان باشد (عکس)

علیرضا نقی زاده به اصفهان آمده بود تا زوج مهدی کیانی در لیگ نوزدهم باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از چالش های امیرقلعه نویی در لیگ هجدهم که کومان و کیانی دو بازیکن ثابت تیم در میانه زمین بودند، انتخاب ضلع سوم این مثلث به خصوص در بازی هایی بود که طلایی پوشان مقابل مدعیان لیگ بازی می کردند و سرمربی سپاهان به بازیکنی نیاز داشت که هم قدرت تخریبی بالایی داشته باشد و هم بتواند در بازیسازی شرکت کند.


به همین منظور در پنجره تابستانی علیرضا نقی زاده هافبک تدافعی تراکتور که دوران فوق العاده ای را در گسترش فولاد تبریز سپری کرده بود، مد نظر امیرقلعه نویی قرار گرفت.


این بازیکن که با قراردادی 2 ساله به سپاهان پیوسته است، در تمرینات پیش فصل با مصدومیت های جزئی بازی های ابتدایی فصل را از دست داد و در نهایت بدشانسی سراغش آمد با پارگی رباط صلیبی فصل را به طور کامل از دست داد.


البته قلعه نویی در روزهای انتهایی پنجره نقل و انتقالات موفق شد امید نورافکن را به اصفهان بیاورد و در اولین بازی طلایی پوشان مقابل شاهین بوشهر خیال سرمربی سپاهان را بابت در اختیار داشتن بازیکنی که بتواند زوج خوبی با کیانی باشد را راحت کرد.


همانطور که امیرقلعه نویی این روزها با تعویق لیگ برتر امیدوار به آمادگی هر چه سریعتر دو مدافع میانی خود یعنی پورقاز و گولسیانی است، علیرضا نقی زاده هم این فرصت را پیدا کرده تا شاید بتواند در لیگ نوزدهم با پیراهن سپاهان بازی کند.

 

1489167

دیدگاه‌ها