کد خبر : 1676837 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:34 | 3.6K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار شفاف سازی وزارت ورزش

دلیل تغییرات بی سروصدای فدراسیون بیلیارد چه بود؟

چند روز پیش از پایان سال 98 رییس فدراسیون بولینگ و بیلیارد برکنار و سرپرست جدیدی برای این فدراسیون تعیین شد، اما همچنان وزارت ورزش در این باره سکوت کرده است.

دلیل تغییرات بی سروصدای فدراسیون بیلیارد چه بود؟

به گزارش "ورزش سه"، هاشم اسکندری که 30 مهرماه سال 97 توانسته بود با کسب اکثریت آرا در مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد برای دومین دوره متوالی به عنوان رییس انتخاب شود، بعد از گذشت 17 ماه از دوره ریاست 4 ساله اش 28 اسفندماه سال 98 از سمتش کنار رفت.


با حکم وزیر ورزش، محمدرضا مقصودلو، رییس پیشین فدراسیون کبدی که به دلیل بازنشستگی بعد از 12 سال ریاست به کارش در این فدراسیون پایان داده بود، به عنوان سرپرست فدراسیون بولینگ و بیلیارد منصوب شد.


جالب اینکه نه تنها همان روز، بلکه تا امروز هم سایت رسمی وزارت ورزش خبر این انتصاب را پوشش نداده و توضیحی هم پیرامون این اتفاق از سوی مسئولان وزارتخانه منتشر نشده است.


حال اینکه پشت ماجرای کنار رفتن هاشم اسکندری از یک فدراسیون غیرالمپیکی چه بوده، مشخص نیست و همه در انتظار شفاف سازی وزارت ورزش هستند.


البته به نظر می رسد وزارت ورزش هم در این تصمیم تاثیر چندانی نداشته و دستور یک نهاد نظارتی را اجرا کرده، اما برای صحت و سقم این ماجرا و شفاف سازی بیشتر مسئولان وزارت ورزش باید در رابطه با برکناری هاشم اسکندری پیش از پایان دوره ریاست 4 ساله اش توضیح دهند.

دیدگاه‌ها