کد خبر : 1676839 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:31 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیمی بگیرند که به سود همه باشد

طاهران: اگر لیگ تعطیل شود، ما باید به آسیا برویم

هافبک شهرخودروی مشهد می گوید در صورت تعطیلی لیگ تیمش باید یکی از نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا سال بعد باشد.

طاهران: اگر لیگ تعطیل شود، ما باید به آسیا برویم

علی طاهران در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شایعاتی که پیرامون تعطیلی لیگ برتر نوزدهم شنیده می شود، بیان کرد: من واقعا امیدوارم مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ تصمیمی در این خصوص بگیرند که به سود همه باشد. این شرایط بلاتکلیفی برای ما آزاردهنده است و باید هرچه سریع تر تکلیف را روشن کنند. ما باید بدانیم لیگ برگزار می شود یا خیر.


وی ادامه داد: بی تردید شیوع ویروس کرونا برای همه خطرناک است و فوتبالیست ها نیز در معرض آن قرار دارند. اگر یک فوتبالیست کرونا بگیرد، ممکن است بقیه نیز مبتلا شوند و در نهایت خانواده فوتبالیست ها مورد خطر قرار می گیرند .شرایط سختی است اما باید همه چیز درباره مسابقات فوتبال هرچه سریع تر روشن شود.


هافبک شهرخودرو در پاسخ به این پرسش که آیا موافق تعطیلی لیگ برتر است، تاکید کرد: اگر قرار است مسابقات تعطیل شود، اولا باید سریع تر تصمیم بگیرند و اعلام کنند و دوما ساز و کار مشخص باشد. یعنی اینکه باید مشخص شود که در صورت تعطیلی لیگ چه تیم هایی به لیگ قهرمانان آسیا می روند. من شنیدم برخی می گفتند الان لیگ تعطیل شود و 4 تیم اول جدول به آسیا بروند که این موضوع منطقی نیست. تیم شهرخودرو الان فقط یک امتیاز در جدول از تیم چهارم کمتر دارد و ما این همه زحمت کشیدیم که سهمیه آسیایی به دست آوریم. حتی روی کاغذ چون 9 هفته باقی مانده شانس قهرمانی هم داریم. اگر لیگ را تعطیل کنند، ما هم باید یکی از تیم های آسیایی باشیم، در غیراینصورت اصلا درست نیست زحمات تیمی مثل شهرخودرو نادیده گرفته شود.


طاهران همچنین گفت: از مسئولان می خواهم هرچه سریع تر بگویند تکلیف ما چیست. ما الان تمرین می کنیم و دوباره تمرینات تعطیل می شود. تمرین انفرادی هم فایده ندارد و آنطور که باید روی شرایط بدنی ما تاثیر نمی گذارد. واقعا شرایط سختی است و نمی دانیم چه اتفاقی می افتد.


وی در پایان افزود: امیدوارم این ویروس هرچه سریع تر سایه اش را از سر کشور عزیزمان ایران بردارد تا بتوانیم دوباره با آسایش زندگی می کنیم. واقعا شرایط را برایمان دشوار کرده و امیدوارم همه تصمیمات درفوتبال طوری باشد که همه سود ببرند، نه اینکه زحمات عده ای زیر سوال برود.

دیدگاه‌ها