کد خبر : 1676840 | 17 فروردين 1399 ساعت 17:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

دلتنگی های ادامه دار گریزمان برای نوکمپ

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسا دلتنگ بازی در ورزشگاه نوکمپ است.

دلتنگی های ادامه دار گریزمان برای نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، بیش از سه هفته است که فوتبال در اسپانیا و اروپا به حالت تعلیق درآمده است. اپیدمی کرونا باعث شده تا هنوز نتوان تاریخ دقیقی برای ادامه لیگ ها متصور بود.

لالیگا در شرایطی نیمه تمام ماند که بارسلونا با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال صدرنشین بود ولی حالا بازیکنان این تیم در خانه و طبق دستورالعمل کادر فنی تمرین می کنند.

 

 

1481236

 

 

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی بارسلونا که تابستان گذشته به این تیم پیوست و رفته رفته در حال وفق پیدا کردن با شرایط بلوگرانا بود، این روزها دلتنگ بازی در نوکمپ است.

او با انتشار ویدیویی 20 ثانیه ای از ورزشگاه نوکمپ در صفحه اینستاگرام خود نوشت:« این روزها از هم جدا هستیم تا متحدتر از همیشه بازگردیم. ما باز خواهیم گشت.»

 

جالب اینکه روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نوکمپ تا پاییز باید تعطیل باشد.

 اوریول میتجا، محقق بیماری های عفونی در بیمارستان کان روتی در بارسلونا مدعی شد فوتبال باید تا فصل پاییز و ریشه کن شدن کامل ویروس در این کشور تعطیل شود:« استادیوم نوکمپ می تواند یک نمونه برای ما باشد. من تا پاییز درهای این استادیوم را باز نمی کنم. هواداران فوتبال باید منتظر بمانند تا دوباره تماشای بازی ها از نزدیک را تجربه کنند.

ما تخمین می زنیم که 10 یا 15 درصد از جمعیت ایالت کاتالونیا که تقریبا نیم میلیون نفر می شوند، به ویروس کرونا آلوده شده اند. نمی شود تضمین کرد که همه آنها مصون بمانند، اما اگر برای بار دوم فردی به ویروس کرونا مبتلا شده باشد، احتمالا به اندازه بار اول در معرض خطر نخواهد بود.»

 

 

 

1477450

دیدگاه‌ها