کد خبر : 1676871 | 17 فروردين 1399 ساعت 20:07 | 30.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر خوب برای بارسلونا درباره لائوتارو مارتینز

بر اساس ادعای نشریه اسپورت کاتالونیا لائوتارو مارتینز، ستاره مد نظر باشگاه بارسلونا پیشنهاد تمدید قرارداد اینتر را رد کرده است.

خبر خوب برای بارسلونا درباره لائوتارو مارتینز

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به بالا رفتن سن مهاجم اروگوئه ای بارسلونا یعنی لوئیس سوارز و مصدومیت های متوالی او، باشگاه بارسلونا به طور جدی قصد دارد که در تابستان پیش رو جانشینی برای این بازیکن جذب کند. همچنین از ستاره آرژانتینی اینتر یعنی لائوتارو مارتینز به عنوان جدی‌ترین گزینه سران بلوگرانا برای جذب در تابستان پیش رو یاد می شود.

 

با وجود علاقه زیاد باشگاه کاتالانی به جذب لائوتارو مارتینز اما باید به این نکته هم توجه داشت که به طور قطع اینتر به این راحتی ها حاضر به فروش یکی از بهترین بازیکنان خود نخواهد شد. نشریه اسپورت اسپانیا امروز در گزارشی مدعی شد که ستاره ۲۲ ساله اینتر پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه ایتالیایی را رد کرده است.

 

 

1463681

 

 

از طرف دیگر گفته می‌شود که پیشنهاد نراتزوری به لائوتارو مارتینز برای تمدید قرارداد دریافت دستمزد سالیانه چهار میلیون یورو بوده است. این در حالی است که به نظر می رسد باشگاه بارسلونا پیشنهاد حقوق سالیانه ۱۰ میلیون یورویی را به ستاره آرژانتینی ارائه داده است؛ موضوعی که به طور قطع در رد پیشنهاد تمدید قرارداد اینتر توسط لائوتارو تاثیر مستقیم داشته است.

دیدگاه‌ها