کد خبر : 1676872 | 17 فروردين 1399 ساعت 20:40 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

وین رونی:

من ندیدم کریس رونالدو چشمک بزند!

وین رونی، ستاره سابق فوتبال انگلیس در مورد درگیری اش با کریستیانو رونالدو در سال 2006 نوشت.

من ندیدم کریس رونالدو چشمک بزند!

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پرتغال مقابل انگلیس در جام جهانی 2006، وین رونی بعد از ضربه زدن به رونالدو از زمین اخراج شد و این اتفاق یکی از دلایل اصلی حذف سه شیرها لقب گرفت. حالا وین رونی در ستونی در نشریه تایمز در مورد آن واقعه و رابطه اش در ادامه مسیر با رونالدو مطلب کوتاهی نوشته است.

 

وین رونی نوشت: "می دانستم کارت قرمز می گیرم و به رختکن بازگشته و ادامه بازی را در یک تلویزیون کوچک تماشا می کردم، با خودم فکر می کردم اگر پیروز شویم که من در دیدار نیمه نهایی و فینال محروم خواهم بود و اگر ببازیم نیز که تقصیر من است.

 

1489183

 

این بدترین و عجیب ترین احساسی بود که در فوتبال داشتم. وقتی رونالدو دیوید تا از الیزوندو بخواهد مرا اخراج کند، من او را هل دادم. در آن لحظه نمی توانستم باور کنم که او چه کاری انجام داده است. اما حضور در رختکن به من فرصت داد تا آرام شده و فکر کنم.

 

من خودم را جای رونالدو قرار دادم. آیا من نیزهمین کار را می کردم؟ شاید. آیا من برای اطمینان از تصمیم داور مبنی بر اخراج بازیکن حریف نزدیک صورت او می رفتم؟ اگر او شایسته دریافت کارت قرمز بود، این به ما برای پیروز شدن کمک می کرد، پس بله، بدون تردید. من فردا این کار را می کنم. با خودم فکر کردم در واقع من نیز در نیمه اول با شبیه سازی تلاش کردم کاری کنم رونالدو کارت زرد بگیرد. چشمک رونالدو؟ من به هیچ وجه هیچ چیزی ندیدم.

 

بنابراین آرام شدم. پس از بازی در تونل به سمت رونالدو رفتم. احساس کردم صحبت کردن با او در شرایطی که اتفاق تازه رخ داده و انجام این کار به صورت مستقیم، مهم است. او نگاهی به من کرد که انگار منظورش ابراز تاسف بود، اما در آن لحظه فکرم را معطوف یونایتد کردم. به رونالدو گفتم من هیچ مشکلی با تو ندارم. از مسابقات و موفقیت لذت ببرید. تو را چند هفته دیگر می بینم و بیا تلاش کنیم قهرمان لیگ برتر شویم."

دیدگاه‌ها