کد خبر : 1676893 | 17 فروردين 1399 ساعت 23:26 | 22.9K بازدید | 0 دیدگاه

دژان استانکوویچ:

یوونتوس با این همه پول هنوز سه گانه نگرفته است

دژان استانکوویچ، ستاره سابق اینتر در مورد فصل درخشان این تیم صحبت کرد.

یوونتوس با این همه پول هنوز سه گانه نگرفته است

به گزارش "ورزش سه"، در تاریخ فوتبال ایتالیا تنها اینتر تحت هدایت ژوزه مورینیو در سال 2010 موفق به فتح سه گانه شده و دژان استانکوویچ یکی از بازیکنان موثر نراتزوری در دستیابی به این هدف بود. حالا این هافبک جنگنده در مورد اهمیت این دستاورد در فوتبال ایتالیا توضیح داده است.

 

دژان استانکوویچ گفت: "ما با آن تیم تاریخ سازی کردیم نوشتیم. فقط با گذشت زمان می فهمیم آنچه به دست آوردیم، واقعا فوق العاده بود. به عنوان مثال، یوونتوس حتی پس از این همه سرمایه گذاری کلان نتوانسته است چنین کاری انجام دهد.

 

1395707

 

دوران شروع شده و پایان می یابد. من فقط می توانم از ماسیمو موراتی و خانواده اش بخاطر آنچه برای ما به ارمغان آوردند تشکر کنم. سال دوم مورینیو بسیار مهم بود، انتخاب بازیکنان، سیستم و شخصیتی که در آن تیم وجود داشت. ما می خواستیم فاتح همه جام ها شویم، زیرا اینتر نمی تواند اهدافش را انتخاب و گلچین کند. ما در کیف خوش شانس بودیم، بنابراین به خودمان گفتیم باید از این اتفاق نهایت استفاده را ببریم.

 

ما چلسی را شکست دادیم، در دو ماه پایانی فقط 13 یا 14 بازیکن در دسترس بود. تنها چیزی که در ذهن ما بود رسیدن به 22 ماه می و تاریخ سازی بود. ما در 45 روز پایانی شرایط دشواری تجربه می کردیم، اما مورینیو بیش از توانایی هایمان از ما بهره گرفت."

دیدگاه‌ها