کد خبر : 1676902 | 18 فروردين 1399 ساعت 01:41 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

ای‌کاش بیشتر از عنایتی یاد می‌گرفتم؛

آزمون: اللهیار مهاجم اول تیم ملی می‌شود

ستاره ایرانی زنیت معتقد است صیادمنش به زودی تبدیل به یکی از مهاجمان اصلی تیم ملی می‌شود.

آزمون: اللهیار مهاجم اول تیم ملی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون دوشنبه شب در یک لایو اینستاگرامی به صحبت پرداخت که در جریان آن از اللهیار صیادمنش و رضا عنایتی تمجید کرد.

 

آزمون بعد از دیدن پیام اللهیار صیادمنش، خطاب به او گفت: چند وقت پیش با آقا وحید(هاشمیان) صحبت کردم و گفتم خیلی زود اللهیار تبدیل به مهاجم اول تیم ملی می‌شود.

 

او در ادامه خطاب به اللهیار اظهار کرد: تو استعداد خیلی زیادی داری و مطمئنا به زودی تبدیل به یکی از بهترین مهاجمان تیم ملی می‌شوی.

 

سردار آزمون در ادامه با دیدن پیام رضا عنایتی عنوان کرد: آقا رضا خیلی دوستت دارم. ۱۵ سالم بود که آرزو داشتم به تمرینات‌تان بیایم و شما را از نزدیک ببینم.

 

ستاره ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ تصریح کرد: خدا را شکر چند وقت بعد، کنار شما تمرین کردم و از تجربیات‌تان بهره برم. فقط ای‌کاش در آن زمان و تمرین کنار شما، بیشتر یاد می‌گرفتم.

 

او درباره اقدام خیرخواهانه اخیرش که یک دختر ۸ ساله را به سرپرستی گرفته است، اظهار کرد: فردا به طور کامل راجع به این موضوع صحبت می‌کنم، اما از انجام این کار احساس خیلی خوبی دارم و تا پای جان، از او حمایت می‌کنم.

 

آزمون در پایان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و توجه به قرنطینه خانگی گفت: لازم است تا همه ما کرونا را جدی بگیریم تا این ویروس لعنتی را خیلی زود شکست دهیم. امیدوار هستم مردم با برطرف شدن کرونا، سر کارهایشان بروند و همه چیز به روال عادی خود برگردد.

 

دیدگاه‌ها