کد خبر : 1676932 | 18 فروردين 1399 ساعت 10:54 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش اختصاصی اکیپ از باشگاه پاریسی

افزایش احتمال ماندگار شدن امباپه و نیمار در پاریس

روزنامه اکیپ امروز صفحه اول خود را به ستاره‌های پاری سن ژرمن اختصاص داده و می‌گوید امباپه PSG را ترک نخواهد کرد ولی نیمار از این تیم جدا خواهد شد.

افزایش احتمال ماندگار شدن امباپه و نیمار در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه فرانسوی اکیپ امروز صفحه اول خود را به دو ستاره بزرگ پاری سن ژرمن، کیلیان امباپه و نیمار و شایعات درباره جدایی آنها از این تیم اختصاص داده و می‌گوید در پایان فصل جاری امباپه در پاریس ماندگار خواهد شد ولی نیمار PSG را ترک خواهد کرد. بر اساس گزارش اکیپ، PSG راضی شده که بارسلونا بهای انتقال نیمار را به صورت قسطی پرداخت کند. مبلغ انتقال او 180 میلیون یورو اعلام شده است.

 

در روزهای اخیر شایعات درباره انتقال تابستانی نیمار به بارسلونا قوت گرفته بود و چند روز پیش روزنامه کاتالان اسپورت هم اعلام کرد که نیمار را باید امسال بارسایی دانست.

 

اما روزنامه فرانسوی اکیپ در گزارش اول امروز خود اعلام کرد با توجه به اطلاعات دست‌اولی که بدست آورده مالک باشگاه PSG امیر تمیم بن حمد آل ثانی، واگذاری کیلیان امباپه را وتو کرده ولی با انتقال نیمار از این تیم مخالفتی نکرده است. اکیپ می‌گوید با وجود پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیز رئال مادرید برای امباپه، امیر قطری حاضر به فروش او نبوده است.

 

1489243

 

باشگاه پاریسی برای اولین بار راضی شده که پرداخت مبلغ انتقال نیمار را از طرف بارسلونا به صورت قسطی بپذیرد. بارسلونا تابستان گذشته هم چنین پیشنهادی داده بود که با مخالفت PSG روبرو شد. اکیپ همچنین از نزدیکان نیمار نقل می‌کند که در حال حاضر هنوز هیچ تماسی با او در این باره برقرار نشده ولی او قصد ندارد با PSG برای تمدید قراردادش مذاکره کند.

 

اکیپ مدعی است پاری سن ژرمن چون می‌داند بیش از این قادر به نگهداری اجباری نیمار نخواهد بود و او سال آینده خواهد توانست به عنوان بازیکن آزاد پاریس را ترک کند به همین دلیل راضی شده که با بارسلونا درباره پرداخت قسطی بهای او مذاکره کند. بهایی که 180 میلیون یورو اعلام شده است.

 

1486355

 

از سوی دیگر باشگاه بارسلونا با اینکه مثل تمامی باشگاه‌های فوتبال این روزها در میانه بحران کرونا با مشکلات مالی بسیاری مواجه است ولی با توجه به توافق اخیر با بازیکنان برای کاهش قابل توجه دستمزدها بعید به نظر می‌رسد که در تابستان پیش رو توان پرداخت مبلغ مورد نظر را به صورت اقساطی نداشته باشد. از سوی دیگر بارسلونا نیمار را برای خود یک گزینه استراتژیک می‌بیند و مدیران باشگاه معتقدند حضور او از نظر مالی هم برای این باشگاه بسیار مفید خواهد بود.

 

با اینکه به نظر می‌رسد همه شرایط برای انتقال تابستانی نیمار به بارسلونا مهیا شده ولی اکیپ می‌گوید تنها یک عامل باقی مانده که می‌تواند این انتقال را ناکام کند و آن ادامه بحران جهانی ناشی از ویروس کرونا است. بسته به اینکه رقابتهای فوتبال در کشورهای مختلف از چه زمانی دوباره آغاز شود و اگر تعطیلی لیگها تا زمان شروع فصل آتی ادامه داشته باشد، ممکن است فیفا باشگاه‌ها را مجبور کند که با بازیکنان سابق‌شان فصل جدید را آغاز کنند. این بدون تردید برای نیمار و بارسلونا یک فاجعه خواهد بود. اکیپ معتقد است با توجه به بحران کرونا سیاستهای باشگاه پاری سن ژرمن درباره نقل و انتقال ستاره هایش تغییر کرده و به همین علت است که حالا احتمال باقی ماندن هر دو ستاره بزرگ این تیم یعنی امباپه و نیمار بیش از زمان پیش از شروع بحران کرونا به نظر می رسد. 

 

دیدگاه‌ها