کد خبر : 1676954 | 18 فروردين 1399 ساعت 12:07 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

پیشنهاد مس؛ لیگ برتر 18 تیمی شود

تیم مس کرمان هم اکنون با 46 امتیاز تیم دوم جدول لیگ یک بشمار می رود و در صوررتی که همین جا بازی ها تمام شود این تیم به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

پیشنهاد مس؛ لیگ برتر 18 تیمی شود

به گزارش "ورزش سه"، پیشنهاد محمودی نیا – مدیر عامل باشگاه مس نیز در نوع خود جالب است. به باور او پرسپولیس باید به عنوان قهرمان لیگ برتر معرفی شود و در دسته اول نیز تیم های مس رفسنجان و مس کرمان به لیگ برتر صعود کنند. هم چنین وی پیشنهاد داده لیگ برتر فصل آینده با حضور 18 تیم برگزار شود.

 

او در مورد آخرین وضعیت تیمش و هم چنین تعیین سرنوشت لیگ برتر و لیگ یک گفت:« بعد از تعطیلی تمرینات، سرمربی تیم بازیکنان را‌‌‌ زیر نظر دارد و برنامه تمرینی به آنها می‌دهد. در آخرین جلسه تمرین، بازیکنان را‌‌‌ وزن کردیم و در صورت اضافه وزن در شروع تمرینات، آن‌ها جریمه می‌شوند. شرایط تیم قبل از تعطیل شدن لیگ خیلی خوب بود. ما در 7 هفته اصلاً نباختیم. برای تیم‌هایی که در اوج آمادگی هستند شرایط سخت است. بیشتر از یک ماه است تمرین نداشته‌ایم و در این موضوع ضرر می‌کنیم. شروع مسابقات در اختیار ما نیست و الان سلامتی از همه چیز مهم‌تر است. اگر شرایط قرار است ادامه‌دار باشد باید تصمیماتی گرفته شود که تیم‌هایی مثل ما که هزینه‌های زیاد و برنامه ریزی کرده‌اند متضرر نشوند. بیش از 75 درصد از لیگ انجام شده است. باشگاه مس کرمان و مس رفسنجان با برنامه ریزی در صدر جدول هستند و قهرمانی حق مس رفسنجان است.امیدوارم تصمیمی اتخاذ شود که کسی ضرر نکند. ما هفته‌ها است در شرایط صعود قرار داریم. با برگزاری مجدد لیگ باز هم صعود می‌کنیم. در لیگ برتر هم بیشتر از 75 درصد بازی‌ها انجام شده است. شاید در اواسط جدول بعضی تیم‌ها یکی دو پله ضرر کنند، ولی باید حق به حق‌دار برسد و پرسپولیس قهرمان شود.  لیگ برتر سال آینده 18 تیمی شود و دو تیم مس کرمان و رفسنجان باید به لیگ برتر صعود کنند.»

 

این صحبت ها در حالی مطرح شده است که دیروز سهیل مهدی – رییس کمیته مسابقات گفت احتمال نیمه تمام ماندن بازی های لیگ برتر کم است. هم چنین فریبرز محمود زاده – مسئول برگزاری  بازی های لیگ یک می گوید به هیچ وجه بحث نیمه تمام ماندن بازی های لیگ یک مطرح نیست و با بهتر شدن شرایط بازی ها دنبال خواهد شد.

دیدگاه‌ها