کد خبر : 1676955 | 18 فروردين 1399 ساعت 12:10 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

موافقت یورگن کلوپ با کاهش دستمزدش در لیورپول

درحالیکه در انگلیس مذاکره باشگاه‌ها و بازیکنان لیگ برتری بر سر کاهش دستمزدها ادامه دارد، یورگن کلوپ و چند مربی لیگ برتری دیگر به زودی دستمزدهایشان را کاهش خواهند داد.

موافقت یورگن کلوپ با کاهش دستمزدش در لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه مذاکره بین باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس و بازیکنان‌شان بر سر کاهش دستمزدهای آنها در بحبوحه بحران مالی ناشی از شیوع  ویروس کرونا در جریان است و هنوز به نتیجه‌ای نرسیده، دیلی‌میل می‌گوید مربیان لیگ برتری در این ماجرا طرف باشگاه‌ها را گرفته‌اند و یورگن کلوپ و تعدادی از دیگر مربیان لیگ برتری به زودی موافقت خود با کاهش دستمزدهایشان را اعلام خواهند کرد.

 

1489279

 

دیلی‌میل در گزارش خود اعلام کرد که در روزهای اخیر مذاکره بین مدیران باشگاه‌ها و سرمربیان درباره کاهش دستمزدها در جریان بوده و اکثر مربیان پذیرفته‌اند که با کاهش پیشنهادی لیگ برتر یعنی 30 درصد موافقت کنند.

 

بر اساس این گزارش، یورگن کلوپ به صورت خصوصی به مدیران باشگاه لیورپول اعلام کرده که با کاه دستمزد خود موافق است. انتظار می‌رود خبر رسمی کاهش دستمزد سرمربی آلمانی لیورپول به زودی اعلام شود. این خبر برای مذاکرات ادامه دار باشگاه‌ها و بازیکنان خبر بسیار مهمی خواهد بود و کفه را به سود باشگاه‌ها سنگین خواهد کرد.

 

بر اساس گزارش دیلی‌میل، دیوید مویس سرمربی وستهام هم دیگر مربی لیگ برتری بوده که به صورت خصوصی به مدیریت این باشگاه اعلام کرده که با کاهش دستمزد خود موافقت دارد.

 

1489280

 

دیدگاه‌ها