کد خبر : 1676967 | 18 فروردين 1399 ساعت 13:02 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

برای شروع لیگ به سه هفته فرصت نیاز داریم

عنایتی: ما هم مجبوریم مجازی تمرین کنیم

سرمربی تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت می گوید تمرین های این تیم هم به صورت مجازی برگزار می شود.

عنایتی: ما هم مجبوریم مجازی تمرین کنیم

به گزارش "ورزش سه"، به دنبال لغو اجازه برگزاری بازی ها تا پایان فروردین ماه باشگاه های فوتبال ایران روش های مختلفی را برای حفظ آمادگی بازیکنان خود در نظر گرفته اند که یکی از آنها تمرین به صورت اینترنتی و مجازی است.

 

رضا عنایتی در این باره به خبرنگار ما می گوید: ما هم تمرین های خود را به صورت اینترنتی  برگزار می کنیم چون فعلا بازیکنان ما شرایط تمرین گروهی راندارند.

 

او ادامه داد: ما هم از بازیکنان مان می خواهیم برای ما فیلم تمرین کردن بفرستند و هم به صورت آنلاین و مجازی تمرین می کنیم تا بتوانیم آمادگی بدنی بازیکنان را تا جایی که می شود حفظ کنیم.

 

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به این سوال که آیا این روش تمرینی مناسب است یا نه هم گفت: به طور قطع این روش از تمرین جای تمرین گروهی را نمی گیرد ولی در شرایط فعلی که باشگاه ها اجازه تمرین گروهی ندارند این تنها راهی است که برای حفظ آمادگی بازیکنان باقی می ماند.

 

عنایتی در پایان در مورد سرنوشت لیگ یک می گوید: واقعا من هم اطلاع زیادی ندارم و خودم هم نمی دانم چه اتفاقی رخ می دهد. برای شروع تمرین ها منتظر اعلام سازمان لیگ هستیم و من می گویم حتما باید سه هفته قبل از شروع بازی ها تمرین ها شروع شود تا بتوانیم تیم را آماده کنیم.

دیدگاه‌ها