کد خبر : 1677010 | 18 فروردين 1399 ساعت 16:05 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم فیفا برای ادامه فصل و حل بحران قراردادها

فیفا به سود ادامه فصل و تمام شدن لیگ ها رای داده و قرارداد بازیکنانی که تا 30 ژوئن در اختیار تیم های شان بودند را نیز تمدید خواهد کرد.

تصمیم فیفا برای ادامه فصل و حل بحران قراردادها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از میرر، فیفا به زودی تایید خواهد کرد که فصل 20-2019 به مدت نامحدود تمدید خواهد شد تا به این ترتیب کشورها بتوانند لیگ های خود را بدون مشکل و در زمان مقتضی به اتمام برسانند. رقابت هایی که به دلیل شیوع کرونا تعطیل شده اند و از سرگیری آنها بستگی به وضعیت گسترش بیماری خواهد داشت.

 

 

 

 

همچنین قرار است فیفا قراردادهایی که 30 ژوئن به اتمام می رسید را نیز تا زمانی که فصل به اتمام برسد، معتبر تلقی کند؛ به این ترتیب این دسته از بازیکنان می توانند تیم های شان را بدون مشکل همراهی کنند.

این اقدام فیفا کمک بسیار موثری برای لیگ برتر انگلیس و دیگر لیگ های معتبر اروپایی خواهد بود تا هر طور که شده ادامه پیدا کنند و تکلیف تیم قهرمان، سهمیه ها و تیم های سقوط کننده در زمین مشخص شود. به این ترتیب احتمال نیمه تمام ماندن فصل، بسیار بسیار کاهش خواهد یافت.

 

 

1484179

 

 

در حال حاضر بحث بر سر این وجود دارد که ادامه بازی ها پشت درهای بسته برگزار شود یا با حضور تماشاگر. برخی کشورها تمایل دارند پس از پایان دوران کرونا و رفع هرگونه خطر ابتلا، بازی ها را با حضور تماشاگران برگزار کنند که بدون شک از لحاظ مالی به سود تیم ها خواهد شد؛ هرچند که در حال حاضر گزینه بازی بدون تماشاگر محتمل تر به نظر می رسد.

 

جمعه گذشته در نشستی بین تیم های لیگ برتر انگلیس تصمیم بر این شد تا که تا مدت نامحدودی لیگ به تعویق بیفتد و بحث نیمه تمام ماندن بازی ها مطرح نشد. گفته می شود از اواخر خرداد، لیگ برتر پشت درهای بسته از سر گرفته خواهد شد هرچند هنوز این مساله به طور رسمی اعلام نشده است.

فردا دقیقا 4 هفته از آخرین بازی انجام شده در لیگ برتر خواهد گذشت.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها