کد خبر : 1677149 | 19 فروردين 1399 ساعت 11:51 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکوری: دوستان روی او نظر مثبتی نداشتند

افشاگری درباره منتفی شدن حضور رنار در تیم ملی

سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون فوتبال افشاگری جالبی درباره هروه رنار و منتفی شدن حضور او روی نیمکت تیم ملی بعد از جدایی کارلوس کی روش انجام داد.

افشاگری درباره منتفی شدن حضور رنار در تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، حدود یکسال و نیم قبل وقتی تیم ملی از صعود به فینال جام ملت های آسیا 2019 بازماند، کارلوس کی روش بعد از 8 سال فعالیت در ایران مورد توجه مدیران فدراسیون فوتبال نبود و به ناچار کشور ما را ترک کرد. در آن مقطع مسئولان فدراسیون مذاکرات زیادی را با مربیان دیگر برای جایگزینی کی روش انجام دادند و در نهایت به مارک ویلموتس رسیدند. 


این در حالی است که یکی از گزینه های اصلی مسئولان فدراسیون فوتبال در آن مقطع هروه رنار سرمربی مراکش در جام جهانی 2018 و سرمربی کنونی عربستان بود. این مربی فرانسوی حتی دیدار ایران مقابل ژاپن را هم از نزدیک کنار ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی سابق فدراسیون تماشا کرد و خیلی ها تصور می کردند کار او تمام شده باشد اما در نهایت او به ایران نیامد.


در این باره چندی قبل عباس ترابیان رییس سابق کمیته بین الملل فدراسیون تاکید کرد که شخصا با رنار مذاکره کرده و او حاضر بود بعد از پایان جام ملت های آفریقا به ایران بیاید اما مدیران فدراسیون در این خصوص صبر نکردند و رای به انتخاب ویلموتس دادند.


حالا اما ابراهیم شکوری سرپرست سابق دبیرکلی فدراسیون فوتبال هم در این باره صحبت و افشاکرد خودش در جریان مسابقات جام ملت ها با رنار به گفت و گو نشسته که مدیران فدراسیون فوتبال نظرشان روی او موافق نبوده است.


شکوری که شب گذشته دربرنامه فوتبال برتر حضور یافته بود، در این خصوص گفت: «من در زمان برگزاری جام ملت‌ها در دبی با رنار مذاکره کردم! اما این موضوع جزء اختیارات من نبود و دوستانه با او صحبت کردم.»
وی ادامه داد: «صحبت کرده بودیم رنار به ایران بیاید، اما دوستان دیگری که تصمیم گیری بودند چنین اعتقادی نداشتند. البته این سرمربی هم گفته بود اواخر تیر می‌تواند به کشورمان بیاید و من هم فکر می‌کنم تصمیم خوبی گرفتیم که او سرمربی ایران نشود.»


شکوری درباره رقم پیشنهادی سرمربی کنونی عربستان به فدراسیون ایران تاکید کرد: «رقمی هم که رنار به ما اعلام کرده بود هم در حدود مبلغی بود که به مارک ویلموتس پرداخت کردیم. از طرفی اینکه می‌گویند او با زیر یک میلیون دلار به ایران می‌آمد کاملا اشتباه است چراکه رنار اکنون با نزدیک ۵ میلیون یورو در عربستان کار می‌کند.»

دیدگاه‌ها