کد خبر : 1677217 | 19 فروردين 1399 ساعت 16:40 | 13.3K بازدید | 0 دیدگاه

پل رابینسون:

تاتنهام اشتباه بیل را در مورد کین تکرار نکند

سنگربان سابق تاتنهام به سران این باشگاه توصیه کرد که در مورد فروش هری کین، اشتباه قضیه بیل را تکرار نکنند.

تاتنهام اشتباه بیل را در مورد کین تکرار نکند

به گزارش "ورزش سه"، سال 2013 بود که گرت بیل در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی تاتنهام را به مقصد رئال ترک کرد. کهکشانی ها برای جذب ستاره ولزی 101 میلیون یورو پرداخت کردند. بیل هفته ها از حضور در تمرینات تاتنهام خودداری کرده بود و در نهایت سران باشگاه لندنی را مجاب ساخت تا به جدایی او رضایت بدهند.

 

 

1486132

 

 

تاتنهام بعدها رقم حاصل از انتقال بیل را صرف خرید بازیکنانی چون کریستین اریکسن، اریک لاملا، کاپوئه، کریچس، پائولینیو و شادلی کرد که تنها اریکسن و لاملا توانستند خریدهای خوبی نشان دهند.

اکنون هری کین قصد دارد قدم در جای گرت بیل بگذارد  و در مصاحبه ای گفت که اگر شرایط تاتنهام تغییر نکند از این باشگاه جدا خواهد شد.

 

 

1489561

 

 

پل رابینسون گلر سابق تاتنهام و تیم ملی انگلیس در این رابطه به اکسپرس گفت:« سخت است وقتی بهترین بازیکن تیم تان از علاقه اش برای جدایی صحبت کند. می دانم که دنیل لِوی(مالک تاتنهام) مذاکره کننده ای عالی است و در نهایت هری کین را به بهترین قیمت انتقال خواهد داد ولی تاتنهام باید مراقب باشد تا اشتباه در قضیه بیل را تکرار نکند.

پول حاصل از فروش هری کین باید صرف خرید بازیکنانی مناسب و موثر شود. لوی باید اقدام به بازسازی تیم با مهره های کارآمد کند نه اینکه بازیکنانی به تاتنهام بیایند که پس از یکی دو فصل ضعیف، باشگاه را ترک کنند.»

 

 

دیدگاه‌ها