کد خبر : 1677226 | 19 فروردين 1399 ساعت 17:37 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ و اعتراف به یک اشتباه درباره الکساندر آرنولد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، تمجید ویژه‌ای از مدافع انگلیسی خود یعنی ترنت الکساندر آرنولد انجام داد.

کلوپ و اعتراف به یک اشتباه درباره الکساندر آرنولد

به گزارش "ورزش سه"، ترنت الکساندر آرنولد یکی از بهترین بازیکنان لیورپول در یکی دو فصل اخیر بوده است. عملکرد فوق العاده این ستاره جوان در فصل جاری نیز ادامه داشته است. آرنولد در این فصل لیگ برتر و پیش از تعلیق بازی ها به خاطر شیوع ویروس کرونا در ۲۹ بازی برای شاگردان یورگن کلوپ به میدان رفته و آمار فوق العاده دو گل و ۱۲ پاس گل را به ثبت رسانده است.

 

سرمربی آلمانی لیورپول اما صحبت‌های جالبی را درباره ستاره انگلیسی تیمش مطرح کرده است. یورگن کلوپ در این باره گفت: " من برای اولین بار آن را در آکادمی لیورپول دیدم. او خیلی زود موفق شد در ترکیب اصلی راه پیدا کند اما عدم هماهنگی سریع او با توجه به سن و سال کمش طبیعی بود. با این وجود استعداد آرنولد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود."

 

 

1481876

 

 

کلوپ در ادامه گفت: " آرنولد اولین بازی خود را در اولدترافورد و مقابل تیم بزرگی مثل منچستر یونایتد انجام داد. درست یک سال پس از آن بازی او بار دیگر مقابل یونایتد قرار گرفت که در آن دیدار مارکوس راشفورد خیلی او را اذیت کرد. به این موضوع اطمینان دارم که پس از آن بازی همه از ما درخواست خرید یک مدافع راست را داشتند.

 

با این حال او در آن بازی کم ترین تقصیر را داشت و من نباید به او بازی می دادم چرا که آرنولد در چنین سن و سالی با بازی در شرایط سخت و دشوار خیلی آشنا نبود."

دیدگاه‌ها