کد خبر : 1677227 | 19 فروردين 1399 ساعت 17:45 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

تصمیم نهایی پاری سن ژرمن در مورد ایکاردی

سران باشگاه پی اس حی متقاعد شده اند که بند دائمی شدن قرارداد ستاره آرژانتینی خود را فعال کنند.

تصمیم نهایی پاری سن ژرمن در مورد ایکاردی

به گزارش "ورزش سه"، مائورو ایکاردی فصل گذشته روزهای پر فراز و نشیبی را در اینتر پشت سر گذاشت. پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی از او، ایکاردی به نشانه قهر، مدتی در تمرینات تیمش غیبت کرد ولی در هفته های پایانی توانست به ترکیب اینتر اضافه شده و چند بازی موثر نیز ظاهر شد اما پس از ورود آنتونیو کونته به عنوان مربی اینتر، او در تمرینات پیش فصل از اردوی تیم کنار گذاشته شد.

 

 

1486331

 

 

ایکاردی در آخرین روزهای نقل و انتقالات بود که راهی پی اس جی شد. قرارداد او البته قرضی با بند خرید دائمی بود. ایکاردی در پی اس جی هم نتوانسته به بازکین ثابت تبدیل شود و با وجود درخشش نسبی، جایگاه خاصی در ایده های توماس توخل(سرمربی) ندارد. او حتی به دلیل نیمکت نشینی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر دورتموند اعتراضاتی از خود نشان داد.

هفته گذشته رسانه های فرانسوی خبر از عدم تمایل پی اس جی برای فعال کردن بند خرید دائمی ایکاردی دادند و حتی شایعاتی وجود داشت مبنی بر پیوستن این بازیکن به میلان یا یوونتوس ولی امروز کوریره دلو اسپورت گزارش داد که سران پی اس جی تغییر عقیده داده اند و قصد دارند 70 میلیون یورو بند خرید ایکاردی را به اینتر پرداخت کنند.

آنها با توجه به اینکه ادینسون کاوانی در پایان فصل پاریس را ترک خواهد کرد؛ ایکاردی را بهترین جانشین برای ستاره اروگوئه ای می دانند.

این احتمال هم وجود دارد که در صورت ماندنی شدن توماس توخل روی نیمکت مربیگری پی اس جی، باشگاه پاریسی ایکاردی را به باشگاهی دیگر قرض بدهد.

 

 

1467163

دیدگاه‌ها