کد خبر : 1677275 | 19 فروردين 1399 ساعت 21:59 | 51.9K بازدید | 0 دیدگاه

مدافع مازاد رئال مادرید در فهرست خرید بارسلونا

تئو هرناندز، مدافع سابق رئال مادرید مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است.

مدافع مازاد رئال مادرید در فهرست خرید بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور تئو هرناندز در ترکیب رئال مادرید چندان طولانی نشد و این مدافع جوان در تابستان سال گذشته و در شرایطی که در فهرست فروش کهکشانی ها قرار گرفته بود، تصیم به مهاجرت به ایتالیا گرفته و به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت داد.

 

1489621

 

اما اگرچه روسونری در فصل جاری نتایج خیلی خوبی نگرفته، اما تئو هرناندز یکی از بهترین بازیکنان سری آ بوده و چه در امر گلزنی و چه در امور دفاعی عملکرد درخشانی داشته است. همین امر باعث شد تیم های بزرگی در اروپا به دنبال جذب او باشند و نشریه مارکا مدعی شد بارسلونا قصد دارد در فصل تابستان پیش رو برای خرید تئو هرناندز اقدام کنند.

 

رئال مادرید بر خلاف بسیاری از بازیکنانش به تئو هرناندز بدون بند بازخرید اجازه جدایی داد و به همین دلیل بارسلونا از شانس مناسبی برای خرید این بازیکن برخوردار است. سن یوردی آلبا در حال افزایش بوده و بارسا در حال حاضر گزینه مناسبی برای جانشینی این مدافع اسپانیایی ندارد. از منچستر یونایتد، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن به عنوان دیگر مشتریان تئو هرناندز نام برده شده است. البته این بازیکن تنها مهره مورد نظر بارسلونا از میلان نیست و الساندر رومانیولی، کاپیتان روسونری نیز در فهرست خرید آبی اناری ها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها