کد خبر : 1677333 | 20 فروردين 1399 ساعت 11:41 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

مانه: لیورپول بدون کلوپ به اینجا نمی‌رسید

سادیو مانه ستاره لیورپول به تمجید از سرمربی این تیم یورگن کلوپ پرداخته و می‌گوید او بازیکنانش را به سطحی بالاتر ارتقا می‌دهد.

مانه: لیورپول بدون کلوپ به اینجا نمی‌رسید

به گزارش "ورزش سه"، سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول با تمجید از یورگن کلوپ سرمربی آلمانی این تیم می‌گوید کلوپ مربی‌ای است که می‌تواند باعث پیشرفت بازیکنانش شده و آنها را از نظر فوتبالی به سطحی بالاتر ارتقا دهد.

 

1489701

 

کلوپ 52ساله که سال گذشته با لیورپول فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده این روزها به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا شناخته می‌شود. تیم او تا پیش از تعطیلی رقابتهای فوتبال در نتیجه بحران اپیدمی کرونا با اختلاف 25 امتیاز نسبت به نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش صدرنشین لیگ برتر انلگیس بود. مانه یکی از مهره‌های اصلی تیم کلوپ در آنفیلد بوده و سال گذشته قهرمان کفش طلای لیگ برتر شده است.

 

مانه با ستایش از کلوپ می‌گوید بدون او لیورپول امکان نداشت به چنین موقعیتی برسد. او در این باره گفت:" یورگن مربی بی‌نظیری است. حتی وقتی تیم می‌بازد او نگاه مثبت دارد و همیشه با استفاده از کلمات درست بازیکنانش را برای پیروزی تهییج می‌کند. او می‌داند چطور باید باعث پیشرفت بازیکنانش شود و آنها را به  سطحی بالاتر ارتقا دهد حتی وقتی که بازیکنانش احساس می‌کنند نمی‌توانند آنطور که باید بازی کنند".

 

مانه در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" فوتبال در انگلیس چیز دیگری است. فوتبال در اینجا برای مردم خیلی مهمتر از جاهای دیگر است و لیگ برتر سریع‌ترین و باکیفیت‌ترین لیگ دنیا است".

 

دیدگاه‌ها