کد خبر : 1677348 | 20 فروردين 1399 ساعت 12:59 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت سوارز از انتقال نیمار و لائوتارو به بارسلونا

لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه‌ای بارسلونا که در حال حاضر مصدوم است از تلاش بارسا برای جذب نیمار و بارسلونا حمایت کرد.

حمایت سوارز از انتقال نیمار و لائوتارو به بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز، مهاجم سرشناس بارسلونا که مدتی است به دلیل مصدومیت با پیراهن این تیم به میدان نرفته با حمایت از تلاشهای بارسلونا برای به خدمت گرفتن نیمار و لائوتارو مارتینز می‌گوید ستاره‌هایی مثل نیمار و لائوتارو برای این تیم مفید خواهند بود و با واکنش مثبت ستاره‌های این تیم روبرو خواهند شد.

 

1475742

 

نیمار از تابستان گذشته با شایعاتی زیادی درباره بازگشت به تیم سابقش بارسلونا مواجه بوده و با اینکه سال گذشته چنین اتفاقی نیفتاد اما این روزها به نظر می‌رسد بازگشت او به نوکمپ در تابستان آتی احتمالی قریب به یقین خواهد داشت. از سوی دیگر لائوتارو مارتینز مهاجم آرژانتینی که این فصل در اینتر یک فصل درخشان را پشت سر گذاشته به شدت مد نظر بارسلونا قرار دارد و این باشگاه کاتالان معتقد است او می‌تواند بعد از بازنشستگی سوارز جانشین ایده‌آلی برای او باشد.

 

سوارز در گفتگو با موندو دپورتیوو گفت:" با توجه به شرایط فعلی دنیا و اپیدمی موجود صحبت کردن درباره بازیکنان سخت است. واقعا نمی‌شود با قطعیت گفت که کدام بازیکن ممکن است به بارسلونا بیاید چون همه چیز خیلی پیچیده است. ولی من میتوانم درباره دو بازیکنی که خیلی از آنها صحبت می‌شود این را بگویم که هر دوی آنها بازیکنان خیلی بزرگی هستند".

 

1488389

 

ستاره اروگوئه‌ای بارسلونا در ادامه گفت:" نیمار را که همه می‌شناسند و می‌دانند که رختکن بارسلونا چقدر برای او ارزش قائل است و تحسینش می‌کند. در فوق‌العاده بودن نیمار هیچ حرفی نیست چون او هنوز سالهای زیادی در پیش دارد و می‌تواند به تیم کمک کند. رختکن بارسا به نیمار علاقه دارد و همیشه از او حمایت خواهد کرد".

 

سوارز در ادامه صحبتهایش گفت:" لائوتارو هم بازیکنی است که در ایتالیا خیلی پیشرف کرده. او شماره نهی است که حرکت‌هایش تماشایی است و این نشان می‌دهد که با چه مهاجم بزرگی روبرو هستیم".

 

دیدگاه‌ها