کد خبر : 1677462 | 20 فروردين 1399 ساعت 23:47 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: ابتدا علاقه ای جذب سادیو مانه نداشتم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مورد انتقال سادیو مانه به این تیم صحبت کرد.

کلوپ: ابتدا علاقه ای جذب سادیو مانه نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، درخشش سادیو مانه در لباس سالزبورگ باعث شد یورگن کلوپ که در آن مقطع هدایت دورتموند را بر عهده داشت برای خرید این مهاجم سنگالی ابراز علاقه کند. حتی جلسه ای بین کلوپ و مانه ترتیب داده شد، اما در نهایت سرمربی آلمانی تصمیم دیگری گرفت و مانه نتوانست لباس دورتموند را بر تن کند. اما در نهایت لیورپول در سال 2016 با 34 میلیون پوند سادیو مانه را از ساوتهمپتون جذب کرد و حالا کلوپ در مورد این رابطه نکات جالبی فاش کرده است.

 

1489701

 

یورگن کلوپ گفت: "در آن مقطع در دورتموند بودم. سادیو مانه یک پسر جوان بود که با او ملاقات کردم. او یک کلاه بیس بالی عجیب بر داشت، یک نوار موی بلوند مانند حالا روس سرش بود و تیپ او مانند خوانده های رپ بود. به این نتیجه رسیدم وقت این انتقال نیست. دورتموند در شرایط بدی قرار نداشت، من نیز به دنبال بازیکنی بودم که بتواند شرایط را مدیریت کند، نه یک بازیکن تازه کار که در ابتدای راه قرار داشته و من باید کاری کنم او پیشرفت کند.

 

اما من اشتباه می کردم. من ادامه فعالیت و موفقیت سادیو مانه در سالزبورگ را دنبال کردم. در ساوتهمپتون او عملکرد درخشانی داشت. امضای قرارداد مانه با لیورپول اتفاق شیرینی بود. هر دوی ما خیلی خواهان کار کردن با یکدیگر بودیم و این یک معامله دو سر برد بود."

 

سادیو مانه نیز در گذشته گفته بود: "در آن مقطع در فکر من و مدیر برنامه ام انتقال به منچستریونایتد بود و تصور نمی کردیم قرار باشد به لیورپول بیایم."

دیدگاه‌ها