کد خبر : 1677618 | 22 فروردين 1399 ساعت 00:48 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

خمیس آبادی:

فینال لیگ ووشو خردادماه برگزار می‌شود

مسئول سازمان لیگ ووشو گفت: به احتمال زیاد مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر ووشو، اواخر خردادماه برگزار خواهد شد و تداخلی در لیگ این فصل وسال آینده وجود نخواهد آمد.

فینال لیگ ووشو خردادماه برگزار می‌شود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، احمد خمیس آبادی در خصوص لغو پیکارهای باقی مانده از لیگ برتر ووشو، اظهار داشت: رقابتهای سه رده سنی آقایان و یک رده بانوان از لیگ برتر فصل 98 باقی مانده که به علت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا لغو شد. مسابقات فینال و نیمه نهایی لیگ برتر بزرگسالان و جوانان و همچنین دسته یک در بخش مردان و مراحل نیمه نهایی و فینال لیگ برتر بانوان برگزار نشده و مترصد صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا هستیم تا این رقابتهای را برگزار کنیم.

 

رئیس سازمان لیگ برتر ووشو، اضافه کرد: تا امروز که 15 سال است بعنوان مسئول برگزاری لیگ برتر ووشو فعالیت می‌کنم، چنین اتفاقی رخ نداده که مسابقات به سال بعد موکول شود. با وقوع این اتفاق تلخ که بیماری کرونا گریبان مردم کل دنیا و کشورمان را گرفته، قرار شد رقابتهای مراحل نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر در اواخر فروردین برگزار شود اما هنوز در مورد انجام این پیکارها هیچ دستوری به ما داده نشده است. با این شرایط هم 5 اردیبهشت، ماه مبارک رمضان آغاز می شود و تا اوایل خردادماه نیز مسابقه‌ای نخواهیم داشت. به احتمال زیاد رقابتهای باقی مانده اواخر خردادماه برگزار خواهد شد و هیچ تداخلی در لیگ برتر سال 99 نیز پیش نخواهد آمد.

 

خمیس آبادی در خصوص اینکه آیا مشکلی جهت آماده سازی ووشوکاران حاضر در تیمهای برتر برای حضور در رقابت نیمه نهایی و فینال بوجود نخواهد آمد، تاکید کرد: زمانی که مجوز ستاد مبارزه با کرونا مبنی بر انجام مسابقات به دست ما برسد، 20 روز به تیمهای فرصت آماده‌سازی بازیکنانشان را به آنها می‌دهیم تا با آمادگی بالا در مسابقات حاضر شوند.

دیدگاه‌ها