کد خبر : 1677636 | 22 فروردين 1399 ساعت 10:45 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

بهترین خاطره ترشتگن: فینال چمپیونزلیگ 2015

مارک آندره ترشتگن، دروازه‌بان آلمانی بارسلونا می‌گوید بهترین خاطره دوران فوتبالش، قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان 2015 بوده است.

بهترین خاطره ترشتگن: فینال چمپیونزلیگ 2015

به گزارش "ورزش سه"، مارک آندره ترشتگن، سنگربان آلمانی بارسلونا می‌گوید بهترین خاطره دوران فوتبالش قهرمانی در لیگ قهرمانان 2015 با بارسلونا بوده است. در فینال آن سال چمپیونزلیگ، بارسلونا در شهر برلین موفق شد یوونتوس را باگلهای راکیتیچ، سوارز و نیمار 3-1 شکست داده و جام قهرمانی را به  خود اختصاص دهد.

 

1489991

 

ترشتگن در یک پرسش و پاسخ مجازی با هواداران بارسلونا در این باره گفت:" شکی نیست که پیروزی بهترین حسی است که می‌شود تجربه کرد. برای من بهترین خاطره فوتبالی قهرمانی با بارسلونا در لیگ قهرمانان 2015 است".

 

ترشتگن در پاسخ به این سوال که بهترین بازی‌های دوران ورزشی‌اش کدامها بوده به چند بازی از سالهای اولیه فوتبالش اشاره کرده و البته چند ال‌کلاسیکو را هم به عنوان بهترین مسابقاتش ذکر می‌کند.

 

او در این باره گفت:" اولین بازی حرفه‌ایم یکی از بهترین بازی‌هایی بوده که داشتم. برایم خیلی خاص بود چون دوران فعالیت حرفه‌ایم در یک لیگ حرفه‌ای شروع شده بود. من همیشه از حضور در زمین لذت می‌برم ولی بازی‌های ال‌کلاسیکو هم واقعا چیز دیگری است".

 

ترشتگن درباره شرایط این روزهای فوتبال و تعطیلی رقابتها به دلیل بحران اپیدمی کرونا گفت:" در حال حاضر بعضی چیزها از فوتبال مهمتر است. گاهی اوقات که از همه نظر آزادیم یادمان می‌رود که چه چیزهایی باارزشی در اختیارمان است. حالا در اسپانیا محدودیت‌هایی در اکثر جاها وجود دارد و دیگر نه می‌شود خرید رفت نه حتی از خانه بیرون رفت. من این روزها با خانواده‌ام وقت می‌گذرانم، آشپزی می‌کنم و خلاصه کارهای ساده‌ای که کمک می‌کند این دوران قرنطینه سپری شود".

 

دیدگاه‌ها