کد خبر : 1677812 | 23 فروردين 1399 ساعت 11:06 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

شروع تقویت تیم تبریزی قبل از پایان لیگ ۱۹؛

دستیار خارجی الهامی فصل آینده در تراکتور

سرمربی تراکتور درخواست حضور یک مربی خارجی در این تیم را به مسؤولان باشگاه داده است.

دستیار خارجی الهامی فصل آینده در تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تمرینات و بازی‌های لیگ برتر تعلیق شده و تمام تیم‌ها به نوعی در حال استراحت و بازیکنان مشغول انجام تمرینات سبک خانگی هستند، ساکت الهامی سرمربی تراکتور تصمیم به تقویت کادر فنی تیمش گرفته است.

 

الهامی دو روز قبل در یک گفت‌وگوی اینستاگرامی خبر داد که تصمیم به اضافه کردن یک مربی خارجی در کادر فنی تیمش گرفته و این درخواست را به مسؤولان باشگاه تراکتور داده است ولی به این موضوع نیز اشاره داشت که از کادر فنی کنونی تیمش نیز کاملا رضایت دارد.

 

با توجه به عدم حضور محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور در کشور و نامشخص بودن وضعیت برگزاری مسابقات لیگ برتر و زمان شروع تمرینات و مهم‌تر عدم انجام پروازهای بین‌المللی، دستیار خارجی الهامی به این زودی راهی ایران نخواهد شد و گفته می‌شود از فصل آینده به جمع کادر فنی تراکتور می‌پیوندد.

 

تراکتور که بعد از حضور الهامی به نیمه نهایی جام حذفی صعود کرد و در ۹ مسابقه توانست ۱۹ امتیاز کسب کند و تبدیل به یک مدعی اصلی شود، علاوه بر فصل جاری، برنامه‌هایی را نیز از هم‌اکنون برای سال آینده در نظر گرفته و در تلاش برای ساخت تیمی منسجم‌تر از همیشه است.

 

طی هفته‌های اخیر شایعاتی مبنی بر مذاکره مسؤولان تراکتور با برخی ستاره‌های لیگ برتری برای فصل آینده مطرح شد که البته باشگاه تبریزی این خبر را رد کرد، اما چیزی که در حال حاضر مشخص شده، حضور یک مربی به جمع کادر فنی سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان برای فصل بعد است.

دیدگاه‌ها