کد خبر : 1677915 | 23 فروردين 1399 ساعت 17:08 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

علیرضا کریمی احتمالا زانویش را جراحی کند

غلام محمدی: به انتخابی تیم ملی اعتقاد دارم

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در روزهای آینده درباره برنامه‌های تیم ملی در سال جاری تصمیم گیری می کنیم.

غلام محمدی: به انتخابی تیم ملی اعتقاد دارم

به گزارش "ورزش سه"، غلامرضا محمدی در ارتباط تصویری با برنامه دایره طلایی درباره وضعیت این روزهای تیم ملی کشتی آزاد و ارتباط کادرفنی با کشتی گیران اظهار داشت: هم من و هم سایر اعضای کادرفنی با کشتی گیران در تماس هستیم. آن ها تمرینات خود را به صورت انفرادی پیگیری می کنند،‌ اما تمرینات انفرادی به هیچ وجه نمی تواند جای تمرینات تیمی را بگیرد. منتظریم تا اول ستاد مبارزه با کرونا در ایران مجوز برگزاری اردوها را بدهد و سپس منتظر تصمیم اتحادیه جهانی خواهیم بود تا برنامه مسابقات امسال را مشخص کند. امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم در خانه کشتی اردو بزنیم.


وی در واکنش به اینکه با توجه به تعویق یک ساله المپیک برخی معتقدند باید انتخابی تیم ملی برگزار شود، عنوان کرد: قطعا هر تصمیمی گرفته شود مبتنی بر خرد جمعی خواهد بود. در چند روز آینده با حضور رییس فدراسیون و مدیر تیم های ملی و همچنین بعد از مشورتی که با اعضای کادرفنی داریم، درباره برنامه های تیم ملی کشتی آزاد تصمیم گیری می کنیم. شخصا به برگزاری مسابقات انتخابی اعتقاد دارم، اما این رقابت هم باید در یک مسیر طراحی شود. نباید به یک مسابقه انتخابی داخلی بسنده کنیم. سال قبل هم جام تختی در کرمانشاه با حضور اکثر مدعیان برگزار شد و یکی از مراحل انتخابی تیم ملی بود. کسانی که در جام تختی، لیگ برتر و جام باشگاههای جهان کشتی گرفتند و یا در تورنمنت های بین المللی نتایج خوبی به دست آوردند،‌ باید امتیاز خاصی نسبت به بقیه داشته باشند.


غلامرضا محمدی در پایان درباره وضعیت علیرضا کریمی واحتمال جراحی زانوی او گفت: به احتمال زیاد با توجه به زمانی به خاطر تعویق المپیک وجود دارد، کریمی جراحی کند. با دکتر کیهانی هماهنگ کردیم تا در چند روز آینده پای علیرضا کریمی را معاینه کند و اگر نیاز به عمل جراحی باشد، این اتفاق بیفتد. علیرضا کریمی زمان دارد بعد از جراحی به تمرینات و مسابقات برگردد و حتی به المپیک هم برسد.

دیدگاه‌ها