کد خبر : 1678088 | 24 فروردين 1399 ساعت 15:45 | 9.7K بازدید | 7 دیدگاه

کسانی که برای ادامه مسابقات پافشاری می‌کنند، خودخواه هستند

مظاهری: لیگ را بدون تعیین قهرمان تعطیل کنند

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور گفت: ما پشت سلامت مردم کشورمان ایستاده‌ایم و هیچ‌کس پشت کرونا قایم نشده است.

 مظاهری: لیگ را بدون تعیین قهرمان تعطیل کنند

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری در گفت‌وگو با سایت باشگاه تراکتور، در خصوص وضعیت تمریناتش در این روزها، اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و برای این‌که اعضای خانواده‌ام را در معرض خطر قرار ندهم، امسال در تعطیلات عید نوروز به گچساران سفر نکردم و در تبریز حضور دارم و بر اساس برنامه‌ دقیق، تمریناتم را به همراه همسرم انجام می‌دهم و گاهاً دو جلسه در طول روز تمرین می‌کنم و فشار کافی روی بدنم می‌آورم.


وی با بیان این‌که نهایت تلاشم را برای حفظ آمادگی بدنی انجام می‌دهم، خاطرنشان کرد: البته این نکته را نباید فراموش کنیم که هیچ تمرینی، نمی‌تواند جایگزین تمرینات گروهی در زمین چمن و زیر نظر سرمربی باشد.


مظاهری ضمن توصیه به مردم برای در خانه ماندن، تأکید کرد: هرگونه صحبت در خصوص کرونا، تکراری شده است. من از مردم می‌خواهم که خودشان به فکر سلامتی‌شان باشند و در خانه بمانند. روزانه خبرهای مختلفی می‌خوانم و می‌دانم که عده‌ای برای کسب روزی خانواد‌ه‌شان، مجبور به کار کردن در این شرایط هستند؛ چرا که کمک زیادی به معیشت آنان نمی‌شود. من از آن عده هم می‌خواهم که نکات بهداشتی را با حساسیت ویژه رعایت کنند.


وی در رابطه با ادامه مسابقات لیگ نوزدهم گفت: نظرات عجیب و پافشاری هرکدام از تیم‌ها برای ادامه‌ مسابقات مهم نیست؛ چرا که سلامتی مردم و ورزشکاران از همه چیز با ارزش‌تر بوده و بسته شدن پرونده لیگ نوزدهم بدون انتخاب قهرمان، بهترین تصمیم ممکن در شرایط کنونی است. همچنین چهار تیم اول لیگ‌ برتر نیز راهی لیگ قهرمانان آسیا شوند.


این دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتور خاطرنشان کرد: ما پشت سلامت مردم کشورمان ایستاده‌ایم و هیچ‌کس پشت کرونا قایم نشده است. این آمادگی را هم داریم که در صورت پایان قطعی کرونا و بازگشت کشورمان به شرایط کاملاً عادی، لیگ را ادامه داده و اختلاف امتیاز با صدر جدول را جبران کنیم.


وی یادآور شد: زمان صعود تراکتور به لیگ برتر، این تیم اختلاف 13 امتیازی با صدر جدول را جبران کرد. مطمئن باشید که رسیدن به صدر جدول، دور از دسترس نیست؛ ولی در دنیا هیچ چیز به اندازه سلامت ورزشکاران و تماشاگران حائز اهمیت نبوده و کسانی که برای پیگیری مسابقات در این شرایط پافشاری می‌کنند؛ خودخواه هستند و اصلاً صلاحیت حرف‌زدن هم ندارند.


مظاهری تأکید کرد: دلتنگ فوتبال و حضور هودارانمان در ورزشگاه‌ها هستم؛ اما بار دیگر تأکید می‌کنم که خواسته‌های شخصی مهم نیست و تمام فکر و ذکرمان باید معطوف به حفظ سلامت مردم کشورمان باشد.

دیدگاه‌ها