کد خبر : 1678255 | 25 فروردين 1399 ساعت 14:46 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

زنوزی فقط به خواسته هواداران عمل می‌کند

الهامی: سال بعد تراکتور در 3 جام مدعی قهرمانی است

سرمربی تراکتور بعد از تمدید قراردادش برای فصل آینده توضیحاتی را درباره شرایط این تیم ارائه کرد.

الهامی: سال بعد تراکتور در 3 جام مدعی قهرمانی است

به گزارش "ورزش سه"، ساکت الهامی درباره تمدید قراردادش با تراکتور عنوان کرد:‌خدا را شکر روز گذشته قراردادم با تراکتور را برای فصل آتی تمدید کردم و خداوند بار دیگر این توفیق را به من داد تا در خدمت مهندس زنوزی و هواداران عاشق این تیم باشم.


وی با بیان اینکه نشستن روی نیمکت تراکتور افتخار است، مطرح کرد: جا دارد از تلاش‌های مالک محترم باشگاه، مدیریت، کادرفنی، بازیکنان و حمایت‌های هواداران تشکر کنم. ما یکی از بهترین‌ مجموعه‌ها را در اختیار داریم که در صورت تداوم مسابقات لیگ نوزدهم، با قدرت پیش خواهیم رفت. مهندس زنوزی علی‌رغم شرایط اقتصادی جامعه، به خواسته‌های هواداران و ما عمل کرده و از جیب شخصی برای تراکتور هزینه می‌کند که خدمت بسیار بزرگی برای فوتبال ایران و آذربایجان به‌شمار می‌رود و همه‌ی ما باید قدردان زحمات ایشان باشیم.


الهامی با تأکید بر اینکه تیم را برای فصل آتی تقویت می‌کنیم، گفت: ما نگاه حذفی به هیچ‌کس نداریم؛ به طوری که معتقدیم بهترین نفرات ایران در اختیارمان است و تمامی بازیکنان را حفظ خواهیم کرد؛ مگر اینکه بازیکنی تمایل به ماندن نداشته باشد. همین بازیکنان کنونی تیم در شرایط بحرانی یکدل شده و برای موفقیت تراکتور از جان مایه گذاشتند.


وی ادامه داد: تراکتور در چند پست نیاز به تقویت دارد که بهترین نفرات جذب خواهند شد. تراکتور یکی از بهترین و پرهوادارترین تیم‌های آسیاست، پس باید نفرات جذب شده بهترین باشند و قدر پیراهن این تیم را بدانند.


سرمربی تراکتور با قدردانی از اعضای کادرفنی‌اش، خاطرنشان کرد: اعضای کادرفنی پا به پای من برای موفقیت تراکتور تلاش کرده‌اند و قطعاً برنامه دقیقی برای تقویت کادرفنی هم داریم.


وی خطاب به هواداران تراکتور، اظهار کرد: سال بعد کار سختی داریم و به احتمال قوی در سه جام رقابت خواهیم کرد. به همین دلیل از هواداران پرشورمان تقاضا دارم که به عنوان یک سرباز به من اعتماد کرده و از تیم محبوبشان حمایت کنند و همچنین به کارها و حرف‌های حاشیه‌سازان اهمیتی ندهند. ما با همدلی می‌توانیم به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها