کد خبر : 1678257 | 25 فروردين 1399 ساعت 14:50 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید قرارداد کاپیتان‌ها در اولویت تراکتور

تمدید قرارداد سه کاپیتان تراکتور برای فصل آینده در اولویت برنامه‌های این تیم قرار دارد.

تمدید قرارداد کاپیتان‌ها در اولویت تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز تکلیف ادامه مسابقات لیگ برتر نوزدهم مشخص نیست،‌باشگاه تراکتور دست به اقدام جالبی زد و قرارداد ساکت الهامی سرمربی خود را برای فصل آینده نیز تمدید کرد. این مساله باعث می‌شود تا تراکتوری‌ها برای فصل آینده از حالا قدرتمند استارت بزنند.


در این شرایط الهامی اعلام کرده که نگاه حذفی به هیچ کدام از بازیکنان کنونی تراکتور ندارد و به دنبال حفظ نفرات و تقویت تیم برای فصل بعد است. از این رو تمدید قرارداد احسان حاج‌صفی، مسعود شجاعی و اشکان دژاگه در اولویت برنامه‌های مدیران تراکتور است.


این 3 کاپیتان باتجربه تیم ملی و تراکتور ابتدای فصل گذشته قراردادهایی دوساله امضا کردند و پایان لیگ نوزدهم آنها بازیکن آزاد خواهند بود. از این رو مسئولان باشگاه سرخ‌پوش تبریزی درصدد هستند تا قبل از پایان رقابت‌های این فصل با این 3 ستاره خود برای تمدید قرارداد مذاکره کنند و به نتیجه برسند.


پیش از این شایعات زیادی درباره جدایی این نفرات در پایان فصل از تراکتور مطرح شده بود، اما مسئولان باشگاه این مساله را تکذیب کردند و حالا باید دید دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی چگونه به درخواست مسئولان باشگاه برای تمدید قرارداد پاسخ خواهند داد.

دیدگاه‌ها