کد خبر : 1678292 | 25 فروردين 1399 ساعت 17:47 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

الهامی: همدل باشیم تا جام بگیریم؛

امیدواری تراکتوری‌ها به قهرمانی در ۵۰ سالگی

هواداران تراکتور امیدوار هستند بعد از نیم‌قرن بالاخره قهرمانی در لیگ برتر را تجربه کنند.

امیدواری تراکتوری‌ها به قهرمانی در ۵۰ سالگی

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور در شرایطی که از هفته پانزدهم به بعد روند صعودی طی کرده و در حال حاضر تنها بخاطر تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده سوم جدول جای دارد که این تیم از شانس بالایی برای کسب سهمیه آسیایی برخوردار است و احتمالا یکی از نمایندگان ایران در فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود.

 

تراکتوری‌ها بعد از آنکه فصل قبل در کسب سهمیه آسیایی ناکام ماندند، امسال هم روند نزولی تا مسابقات پایانی دور رفت طی می‌کردند و به نیمه دوم جدول رفتند تا به نوعی شانس آسیایی شدن را دوباره از دست رفته ببینند، اما کسب ۶ پیروزی و یک تساوی در ۹ مسابقه متوالی با حضور الهامی موجب شد تا جایگاه‌شان را پس بگیرند.

تراکتوری‌ها که روز گذشته قرارداد ساکت الهامی را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند و به دنبال آماده‌سازی برای سال آینده هستند، امید زیادی دارند تا در ۵۰ سالگی تاسیس این باشگاه عملکرد موفقی در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ارائه دهند و به قهرمانی دست پیدا کنند.

 

1490683

 

الهامی که در مدت زمان کوتاهی توانسته محبوبیت خوبی بین هواداران تراکتور پیدا کند، حداقل یک فصل دیگر در جمع سرخ‌پوشان فوتبال آذربایجان خواهد بود و حالا بعد از تمدید قراردادش، با انتشار پیامی به پُرشورها وعده داده درصورتی که در کنار هم باشند، می‌توانند در ۵۰ سالگی باشگاه به قهرمانی هم برسند.

 

ساکت الهامی در پیام خود آورده است: «روزی که به تراکتور آمدم، تمام هدفم بازگرداندن تیم محبوبم به جمع مدعیان بود، روزهای خوب زیادی کنار هم داشتیم و به خواسته‌مان هم خدا را شکر رسیدیم.
خوشحالم روز گذشته با تیم بزرگ تراکتور قرارداد امضاء کردم و ان‌شاالله بازهم در کنار شما هواداران عاشق خواهم بود تا کنار هم، دست در دست هم، مثل یک تیم همدل و ... رویای چندین ساله‌مان را محقق کنیم.


من، ساکت الهامی، فرزند آذربایجان به تک تک هواداران قول مردانه می‌دهم که برای اعتلای نام آذربایجان و موفقیت تراکتور کبیر شبانه‌روزی تلاش خواهم کرد، یک جان دارم و حتی حاضرم آن را هم در راه موفقیت تراکتور تقدیم کنم.


با تلاش‌های مالک و مدیریت محترم باشگاه، برنامه‌ی تراکتور برای لیگ بیستم مشخص شده و تنها خواسته‌ی من از شما هواداران، اعتماد کامل به باشگاه و حمایت همه جانبه از تراکتور است.
یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تراکتور
به امید قهرمانی در ۵۰ سالگی تراکتور»

 

دیدگاه‌ها