کد خبر : 1678754 | 27 فروردين 1399 ساعت 21:12 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

لوریس کاریوس:

بعد از فینال تهدید به مرگ شدم!

لوریس کاریوس، دروازه بان سابق لیورپول در مورد فینال لیگ قهرمانان سال 2018 برابر رئال مادرید صحبت کرد.

بعد از فینال تهدید به مرگ شدم!

به گزارش "ورزش سه"، اشتباهات عجیب و غیرقابل باور لوریس کاریوس در صحنه به ثمر رسیدن دو گل رئال مادرید باعث شد قهرمانی لیورپول با یورگن کلوپ یک فصل به تاخیر افتد. حالا لوریس کاریوس مدعی شد بعد از بازی پیام های تهدید آمیزی در شبکه های اجتماعی دریافت کرده است.

 

لوریس کاریوس گفت: "پیام های تهدید به مرگ وجود داشت، اما من نمی خواستم آنها را جدی بگیرم. اینها افرادی هستند که به صورت ناشناس حضور پیدا کرده و حتی چهره شان را در پروفایل نشان نمی دهند.

 

1491085

 

فکر نمی کنم وقتی این افراد کنارم قدم بزنند بتوانند دهانشان را باز کنند. بازیکنان پیام های بسیار خصمانه ای را در اینترنت دریافت می کنند. اگر همه پیام ها را بخوانید نمی توانید دو روز بخوابید.

 

اگر هواداران به نشانه اعتراض برای یک بازیکن سوت بزنند نمی توانید آنها را سرزنش کنید. آنها پول می دهند و حق دارند که ناراضی باشند. یک بازیکن حرفه ای باید این مسائل را تحمل کند. اما اگر توهین های شخصی یا تهدید به مرگ وجود داشته باشد، حد مجاز به مراتب بالاتری رسیده است.

 

باور کنید من از آن شب چیزهای زیادی آموخته ام. فکر می کنم من باید خیلی تهاجمی تر با مسائل برخورد می کردم. بعد از ضربه ‌ای که سرجیو راموس به من زد، دچار تشنج شده و دید من محدود شد. همیشه با یورگن کلوپ حرف می زنم و با همه ارتباط خوبی دارم. واقعیت این است که من تا سال 2022 با لیورپول قرارداد دارم و در حال حاضر فقط روی بشیکتاش تمرکز می کنم. حالا برای صحبت در مورد تابستان خیلی زود است، به خصوص حالا که هیچ کس دقیقا نمی داند در مورد کرونا چه باید کرد."

دیدگاه‌ها