کد خبر : 1679358 | 31 فروردين 1399 ساعت 15:29 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سهرابی: می توانیم به رای 3 بازیکن خارجی اعتراض کنیم

فرصت 5 ماهه تراکتور برای جلوگیری از محرومیت

مدیرعامل باشگاه تراکتور اعلام کرد برای رسیدگی به پرونده های شکایت 3 بازیکن خارجی سابق چند ماه فرصت دارند.

فرصت 5 ماهه تراکتور برای جلوگیری از محرومیت

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی استوکس، لی اروین و کوین کنستانت 3 بازیکن خارجی سابق تراکتور هستند که بابت مطالبات شان به فدراسیون جهانی فوتبال شکایت کردند. این 3 بازیکن در حکم اولیه ای که از دادگاه عالی فیفا گرفتند باشگاه تراکتور را به پرداخت مبالغ سنگین محکوم کردند. در این خصوص باشگاه تراکتور اعتراض هایی به مبالغ مطرح شده دارد و مسئولان این باشگاه طی نامه نگاری هایی که به فیفا کردند مستندات خود را ارائه دادند.


بنا به اعلام مدیرعامل تراکتور این باشگاه در گام نخست خواهان ارسال اصل رای شده تا بتواند مستنداتش را دقیق تر ارسال کند. در چنین شرایطی هواداران تراکتور نگران صدور احکام سنگین محرومیت مانند بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی برای تیم خود هستند که البته میرمعصوم سهرابی این مساله را رد و اعلام می کند زمان کافی برای رسیدگی به این پرونده ها وجود دارد.


مدیرعامل تراکتور در این خصوص گفت: «سه بازیکن از ما به فیفا شکایت کردند که ما هم گراند رای (اصل رای) آنها را خواستیم. بعد از تهیه مستندات نیز می توانیم به رای صادره اعتراض کنیم. فکر می‌کنم رسیدگی به این پرونده‌ها چهار یا پنج ماه رسیدگی زمان می برد.»

دیدگاه‌ها