کد خبر : 1679459 | 01 اردیبهشت 1399 ساعت 09:27 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

کریمی: 6 ماه دیگر می‌توانم مسابقه بدهم

نایب قهرمان سال 2019 کشتی جهان گفت: معلوم نبود زانویم مرا در مسیر المپیک همراهی کند و این احتمال هم وجود داشت که کشتی گرفتن وضعیت پایم را بدتر کند.

کریمی: 6 ماه دیگر می‌توانم مسابقه بدهم
به گزارش ''ورزش سه'' و به نقل از تسنیم، بعد از تعویق یک ساله المپیک تصمیم گرفته شد که زانوی علیرضا کریمی مورد عمل جراحی قرار بگیرد. او در حین مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های جهان از ناحیه ACL رباط صلیبی دچار پارگی شده بود که به دلیل زمان کم تا المپیک، مجبور شد به همان وضع، به تمریناتش ادامه دهد.
 

دارنده مدال نقره و دو برنز کشتی جهان روز یکشنبه زیر نظر دکتر کیهانی در بیمارستان آرمان جراحی شد.

 

علیرضا کریمی در مورد وضعیتش بعد از عمل جراحی  گفت: یک مقدار درد دارم، اما وضعیتم خوب است. جراحی حدود دو ساعت طول کشید و دکتر کیهانی هم از عمل راضی بود. فعلاً شرایط نسبتا خوبی دارم. خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت و مشکل خاصی وجود ندارد.

 

وی در مورد اینکه اگر المپیک به عقب نمی‌افتاد واقعاً قادر به کشتی گرفتن در این میدان بزرگ بود، تصریح کرد: واقعاً یک ریسک بزرگ بود. معلوم نبود زانویم همراهی‌ام کند یا نه. این احتمال هم وجود داشت که کشتی گرفتن وضعیت پایم را بدتر کند و منجر به پارگی مینیسک و آسیب رباط زانوی دیگرم هم بشود. خوشبختانه المپیک که به تعویق افتاد تصمیم گرفتیم که این عمل جراحی را حالا پشت سر بگذارم.

 

نایب قهرمان وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد جهان  درباره زمان دوری‌اش از مسابقات ادامه داد: بعد از 40 روز می‌توانم کار با وزنه و دوچرخه را شروع کنم، اما برای اینکه بتوانم بدون مشکل کشتی بگیرم و در مسابقات هم شرکت کنم، شش ماه زمان لازم است. اگر کادرفنی صلاح بداند برای حضور در مسابقات پیش رو، مشکلی ندارم.

دیدگاه‌ها