کد خبر : 1679721 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 15:15 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

لینه کر: دیگر نمی توانم یک چوب گلف را نگه دارم

گری لینه کر به دلیل مشکل مفاصل دیگر حتی قادر به انجام بازی گلف هم نیست.

لینه کر: دیگر نمی توانم یک چوب گلف را نگه دارم

به گزارش "ورزش سه"، گری لینه کر سال ها برای تیم ملی انگلیس بازی کرد و در جام جهانی 1986 عنوان آقای گلی بازی ها را نیز کسب کرد. او که برای اورتون و تاتنهام سابقه بازی دارد، سه سال خوب را نیز در بارسلونا سپری کرد.

لینه کر که سال هاست به عنوان مجری برنامه ورزشی معروف بی بی سی یعنی"The Match of the Day" فعالیت می کند، یکی از علاقه مندان به ورزش گلف است. 

 

 

1492118

 

 

اسطوره 59 ساله یکی از کسانی است که معمولا در باشگاه گلف برکشایر حاضر می شود ولی او به دلیل مشکل آرتروز، دیگر نمی تواند به بازی بپردازد.

 

لینه کر در این رابطه گفت:« دیگر نمی توانم گلف بازی کنم چرا که مفاصل انگشتان دستم مشکل دارند و حتی دیگر نمی توانم یک چوب گلف را نگه دارم. دیگر بازی نمی کنم ولی عضویتم در باشگاه را ادامه خواهم داد.

حالا تنها تماشاگر هستم چون عاشق گلفم. باید روی دستانم خیلی خیلی کار کنم. اگر کاری را انجام می دهم، دوست دارم به بهترین شکلش باشد اما گلف فشار بیش از اندازه ای را به من تحمیل می کند.

گلف من شبیه فوتبالم بود. گلف ورزش فوق العاده ای است ولی درد زیادی به من وارد می شد. بارها می شد پس از پیاده روی طولانی، زمین گلف را ترک می کردم و می گفتم؛ خدایا، امروز خیلی بی پروا بودم. مهارم کن.»

 

دیدگاه‌ها