کد خبر : 1679759 | 02 اردیبهشت 1399 ساعت 18:30 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای Le10Sport

PSG رقیب جدید بارسا برای جذب ستاره میلان

تئو هرناندز مدافع فرانسوی میلان مورد توجه پی اس جی و بارسلونا قرار دارد.

PSG رقیب جدید بارسا برای جذب ستاره میلان

به گزارش "ورزش سه"، دوران حضور تئو هرناندز در ترکیب رئال مادرید چندان طولانی نشد و این مدافع جوان در تابستان سال گذشته و در شرایطی که در فهرست فروش کهکشانی ها قرار گرفته بود، تصیم به مهاجرت به ایتالیا گرفته و به پیشنهاد میلان پاسخ مثبت داد. 

هرناندز با 20 میلیون یورو به میلان پیوست و در 25 بازی توانسته که شش گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد.

 

 

1293901

 

 

اگرچه روسونری در فصل جاری نتایج خیلی خوبی نگرفته، اما تئو هرناندز یکی از بهترین بازیکنان سری آ بوده و چه در امر گلزنی و چه در امور دفاعی عملکرد درخشانی داشته است. همین امر باعث شد تیم های بزرگی در اروپا به دنبال جذب او باشند و میلان به دلیل شرایط بد اقتصادی با فروش او مخالفت نکند. پی اس جی پس از بارسا جدیدترین باشگاه خواهان هرناندز است.

قرارداد کورزاوا با پاری سن ژرمن تابستان به پایان خواهد رسید و باشگاه فرانسوی قرارداد این بازیکن خود را تمدید نخواهد کرد و او می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد از تیم جدا شود. طبق ادعای "LE10SPORT"، پی اس جی برای جایگزینی کورزاوا روی تئو هرناندز نظر مثبت دارد.


گویا لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاری سن ژرمن در حال مذاکره با هرناندز است و گزارش‌ها حاکی از این است که اگر پیشنهاد خوبی از پی اس جی ارائه شود، میلان او را واگذار خواهد کرد.

 

 

1336378

دیدگاه‌ها