کد خبر : 1680114 | 04 اردیبهشت 1399 ساعت 22:54 | 17.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: ۶ صبح بیرون از خانه تمرین می‌کنم

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران می‌گوید تمرینات هوازی خود را قبل از حضور مردم روسیه در خیابان‌ها انجام می‌دهد.

محمدی: ۶ صبح بیرون از خانه تمرین می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، سپهر محمدی درباره شرایط تیم گازپروم روسیه اظهار کرد: محل اسکان ما در مسکو است، اما میزبانی مسابقات ما در منطقه یوکوس انجام می‌شود، اما به دلیل اینکه آنجا منطقه سردسیری به حساب می‌آید، ما در مسکو تمرین می‌کنیم و اسکان داریم.

 

او ادامه داد: خدا را شکر تیم ما شرایط خیلی خوبی دارد و در حال حاضر صدرنشین جدول سوپر لیگ روسیه هستیم. هدف‌گذاری باشگاه، قهرمانی در لیگ روسیه و حضور در جام باشگاه‌های اروپا است و امید زیادی داریم تا این امر محقق شود.

 

دروازه‌بان ایرانی گازپروم، درباره شرایط روسیه در زمان شیوع کرونا ابراز کرد: حدود ۳۵ روز است تمرینات تیم ما تعطیل شده و از ابتدای ما آوریل(۲۳ روز قبل)، کشور روسیه به حالت قرنطینه کامل درآمده و ما نیز قاعدتا در قرنطینه هستیم و شرایط برای ما سخت شده است.

 

محمدی یادآور شد: با توجه به محدودیت‌های رفت و آمد در کشور روسیه، سعی دارم حدود ساعت ۵ و نیم الی ۶ صبح، ۵۰ دقیقه در زمین دو و میدانی رو به روی محل اسکان‌مان تمرینات هوازی و سرعتی خود را انجام دهم و بعد از آن هم داخل منزل دیگر تمریناتم را پیگیری می‌کنم. من در منزل مشغول به تمرین هستم و توصیه‌ام به مردم عزیز این است که ورزش را در هر شرایطی فراموش نکنند.

 

او درباره احتمال بازگشت‌اش به ایران و گیتی‌پسند عنوان کرد: در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی برای گازپروم روسیه است و چهار ماه دیگر با این باشگاه قرارداد دارم، اما مردم عزیز اصفهان و هواداران گیتی‌پسند همواره به من لطف داشته و بنده را شرمنده کردند ولی اگر روزی قصد بازگشت به ایران را داشته باشم، مطمئنا اولویت اول من شهر اصفهان و باشگاه گیتی‌پسند خواهد بود.

 

دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران با بیان اینکه ۲۰۲۰ ، سال خیلی مهمی برای فوتسال ایران است، گفت: مسابقات جام ملت‌های آسیا و جام جهانی فوتسال را پیش رو داریم. در جلسه‌ای هم که روز یازدهم اردیبهشت‌ماه در فیفا برگزار می‌شود، تاریخ دقیق جام جهانی مشخص خواهد شد. امیدوار هستم با تدابیری که کادر فنی تیم ملی صورت می‌گیرد و با حمایت‌های همه جانبه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال، بتوانیم تیم ملی را از نظر روحی روانی آماده مسابقات کنیم تا تیم ملی همچون گذشته موجب افتخارآفرینی برای کشور عزیزمان شود و مهم‌تر از همه بتوانیم دل مردم عزیز ایران را شاد کنیم.

دیدگاه‌ها