کد خبر : 1680255 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 00:30 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ کره در ورزشگاه جام جهانی افتتاح می‌شود

عکس یادگاری ممنوع! کی‌لیگ در روز مادر آغاز می‌شود

کی لیگ (لیگ حرفه‌ای فوتبال کره) که به علت شیوع ویروس کرونا به طور نامحدود به تعویق افتاده بود از هشتم ماه آینده میلادی به طور رسمی آغاز خواهد شد.

عکس یادگاری ممنوع! کی‌لیگ در روز مادر آغاز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال کره امروز طی جلسه ای در سئول تاکید کرد که تاریخ تاریخ هشتم ماه می (19 اردیبهشت) زمان شروع مجدد لیگ رقابتهای این کشور خواهد بود و دیدارافتتاحیه بین سوون سامسونگ و چونبوک هیوندای دو تیم مشهور فوتبال این کشور در ورزشگاه جام جهانی بازی افتتاحیه انجام خواهند شد.


این تصمیم بعد از دو ماه تعطیلی فوتبال کره جنوبی و کاهش پاندمی ویروس کرونا در این کشور اتخاذ شده است. اما از آنجایی که همه گیری ویروس کرونا فعلا به پایان نرسیده است این رقابت ها بدون تماشاگر برگزار می شود و همچنین پروتوکول های خاصی برای این مسابقات حکم فرما خواهد بود. ‌


بنابر آنچه که مدیران کی لیگ اعلام کرده اند از بازیکنان و مربیان و داورانی که قرار است مسابقات با حضور آنها انجام شود در صورت بروز علائم مشکوک به کرونا بلافاصله از فهرست خارج می شوند. یک مقام مسئول فدراسیون گفت ما در حال حاضر مشغول آماده سازی دفترچه های بازی ها هستیم که شامل قوانین ویژه‌ای ست که این روزها آماده شده است.

 

1492773

 


فدراسیون فوتبال کره همچنین قبل از شروع هر مسابقه در فاصله ۲۴ ساعت مانده به بازی، محل برگزاری مسابقه را بازدید و بازرسی و ضدعفونی خواهد کرد. با این حال اگر به هر نحوی موضوع بیماری به بازیکنان و برگزارکنندگان لیگ برسد این مسابقات بلافاصله متوقف خواهد شد.


از قوانین جالبی که برای این مسابقات در نظر گرفته شده این است که کلیه افراد حاضر در ورزشگاه منهای بازیکنان شامل سرمربیان و برگزار کنندگان باید ماسک روی صورت خود بگذارند و همچنین بازیکنان از دست دادن به یکدیگر منع شده اند. همچنین عکس تیمی در ابتدای مسابقه نیز ترجیحاً گرفته نخواهد شد. علاوه بر این در صورتی که مجددا مسابقات به هر دلیلی دچار وقفه جدیدی شود جام قهرمانی در صورتی به تیم صدرنشین تعلق خواهد گرفت که بیست و دو هفته از مسابقات گذشته باشد در غیر این صورت این مسابقات بدون شناخت قهرمان به پایان خواهد رسید.


 گفتنی است روز افتتاحیه مسابقات کی لیگ برابر با روز مادر در این کشور است. فرمول برگزاری رقابت‌های فوتبال کره جنوبی به این شکل است که هر تیم یازده بازی خانگی و یازده بازی دور از خانه دارد و سپس ۵ بازی اضافی بعد از ۲۲ هفته درسه دسته مختلف برگزار می کند و به این ترتیب لیگ کره با ۲۷ بازی برای هر تیم به اتمام خواهد رسید.

دیدگاه‌ها