کد خبر : 1680401 | 06 اردیبهشت 1399 ساعت 18:39 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

دلنوشته جذاب و خواندنی رونالدو برای هواداران

رونالدو نازاریو اسطوره فوتبال برزیل دل نوشته جذابی را برای مردم که هم اکنون در حال مبارزه با ویروس کرونا هستند منتشر کرده است.

دلنوشته جذاب و خواندنی رونالدو برای هواداران

به گزارش "ورزش سه"، اسطوره ۴۳ ساله فوتبال برزیل یعنی رونالدو با یک دلنوشته از مردم به خاطر در خانه ماندن برای مبارزه با ویروس کرونا تشکر کرد و این مبارزه را به جنگ خود با مصدومیت های پیاپی تشبیه کرد.

 

در دلنوشته رونالدو آمده است: " هفته‌ها بود به این فکر می کردم که چگونه در این لحظات سخت و پر از خبرهای بد با شما ارتباط برقرار کنم. این را می نویسم تا از شما بخاطر در خانه ماندن تشکر کنم. برای اینکه تلاش می کنید هر لحظه در خانه ماندن را برای خانواده تان به چیز های بیاد ماندنی تبدیل کنید.

 

تشکر برای صبر، احتیاط و خوشبینی شما با وجود همه مشکلات، چالش ها و سختی‌هایی که در این روزها با آن مواجه هستیم. فوتبال چیزهای زیادی به من آموخته که بزرگ‌ترین آنها غلبه بر چیزهای مختلف بوده است.

 

وقتی اولین مصدومیت زانو برایم پیش آمد، بسیاری از اطرافیان به من گفتند که دیگر نمی توانم بازی کنم و حتی راه بروم. احساس می‌کردم که زندگی از من گرفته شده است. در آن زمان محدودیت هایم بیش از هر وقت دیگری مورد آزمایش قرار گرفت و من قصد داشتم برای تغییر نظرات هر کاری را که می توانم انجام دهم.

 

 

1492632

 

 

سه سال ریکاوری پشت سر هم بسیار دشوار بود اما انگیزه هم این بود که می توانم دوباره یک روز توپ را در بین پاهایم ببینم. در پایان این لحظه فرا رسید شاید نمادین ترین دوران فوتبال من؛ سال ۲۰۰۲ بازی در جام فینال جهانی با تیم ملی برزیل. زدن دو گل به آلمان برای تیم ملی کشورم و رسیدن برزیل به رکورد پنج قهرمانی در جام جهانی.

 

من مطمئن هستم که شما هم به عقب نگاه می‌کنید و یادتان می آید که چند بار از همه نبرد ها پیروز بیرون آمدید. غیرممکن را ممکن کنید.

 

مثل شما من هم مشتاقانه در انتظار بازگشت به خانه(ورزشگاه وایادولید) هستم. چشمانم را می بندم به ورزشگاه پر از تماشاگر فکر می کنم. این اشتیاقی است که من را به حرکت در می آورد. در خارج از میدان هنوز هم انگیزه زیادی برای غلبه بر هر چالشی دارم. قوی باشید ما با هم هستیم و از این قوی تر خواهیم شد."

 

 

1492569

دیدگاه‌ها