کد خبر : 1680458 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 01:09 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

دراگان: دیدن دخترم از پشت پنجره حس بدی بود؛

اسکوچیچ و ماجرای سفر پرمخاطره از ایران تا کرواسی

دراگان اسکوچیچ می گوید 15 روز را در قرنطینه سپری کرده و طی این مدت دخترش را فقط از پشت پنجره می دیده است.

اسکوچیچ و ماجرای سفر پرمخاطره از ایران تا کرواسی

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در ایران بود و مقدمات برگزاری اردوی تیم ملی ایران برای مصاف با دو تیم هنگ کنگ و کامبوج را در فروردین ماه برنامه ریزی می کرد که به یکباره ویروس کرونا همه چیز را در دنیا و به خصوص ایتالیا که همسایه کرواسی است، تحت تاثیر قرار داد.


اسکوچیچ که شنبه شب در یک لایو اینستاگرامی با سردبیر خبر آنلاین شرکت کرده بود و در مورد موضوعات مختلفی صحبت می کرد، در بخشی از حرف هایش هم به سفر پرماجرایش از ایران تا کرواسی اشاره کرد؛ پرواز و سفری که قرار بود از فرانکفورت آلمان سردربیاورد ولی آنطور که سرمربی تیم ملی می گوید به یکباره از آن پرواز در ایتالیا به زمین نشسته است !


اسکوچیچ در این باره می گوید:« بیشتر نگران خانواده ام بودم و برای همین به خانه بازگشتم، چون خانه ما با مرز ایتالیا 45 دقیقه فاصله دارد. طبیعتا نگران خانواده ام شده بودم. من سفر بسیار سختی داشتم، چون اول باید به آلمان می رفتم ولی نمی دانم چه شد که با پروازمان اول به ایتالیا رفتیم. بعد از آن بود که من یک ماشین کرایه کردم و به شهر خودم بازگشتم.»


سرمربی تیم ملی که پس از رسیدن به کشورش 15 روز را در قرنطینه سپری کرد که به خانواده اش آسیبی نساند، سپس ادامه داد:« من 15 روز در قرنطینه بودم؛ در 7  کیلومتری خانواده ام بودم ولی هیچ ارتباطی با آنها نداشتم. دخترم را از پنجره می دیدم؛ حس واقعا بدی داشتم و می ترسیدم که واکنش منفی ای به این موضوع داشته باشد.»


او در مورد ملاقات با دخترش پس از آن روزهای سخت هم اینطور صحبت کرده است:« بعد از اینکه اول وقتی من به خانه رسیدم، نمی خواست از من جدا شود و حتی وقتی به سرویس بهداشتی می رفتم، می آمد و پشت در می ایستاد.»

دیدگاه‌ها