کد خبر : 1680459 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 01:08 | 14.9K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش باشگاه لیون برای تمدید قرارداد ممفیس دیپای

ژان میشل اولا، رئیس باشگاه لیون، اعلام کرد که علی رغم اینکه ممفیس دیپای چند پیشنهاد تمدید قرارداد این باشگاه را رد کرده اما همچنان به دنبال حفظ این ستاره هلندی هستند.

تلاش باشگاه لیون برای تمدید قرارداد ممفیس دیپای

به گزارش "ورزش سه"، دیپای در ژانویه 2017 از منچستریونایتد به لیون پیوست و به یکی از بازیکنان کلیدی این تیم تبدیل شد. او بعد از دوره ای دشوار در لیگ برتر انگلیس، در لیگ فرانسه به روزهای خوبش برگشت و در 102 بازی، 43 گل برای لیون زد.

او در این فصل هم نمایش های خوبی داشت تا اینکه از ناحیه زانو دچار آسیب دیدگی جدی شد و پس از آن هم رقابت ها به دلیل شیوع کرونا، به تعویق افتاد.

 

1451478

 

به تازگی شایعاتی در مورد جدایی او از لیون منتشر شده و گفته می شود باشگاه هایی از انگلیس و اسپانیا به دنبال او هستند اما ژان میشل اولا تاکید کرد که باشگاه لیون هر کاری که لازم باید برای حفظ دیپای خواهد کرد.

او به تلویزیون رسمی باشگاه لیون گفت:" هیچ مشکلی در روابط ما وجود ندارد. ما با مدیر برنامه او صحبت کردیم. من با خودش چت کردم و ما این فرصت را داریم تا با او ملاقات کنیم.

ما هر کاری لازم باید انجام می دهیم تا قرارداد او را تمدید کنیم. همه مدیران لیون موافق تمدید قرارداد او هستند. ما روی این موضوع خیلی کار می کنیم."

دیدگاه‌ها