کد خبر : 1680494 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 12:46 | 5.7K بازدید | 1 دیدگاه

دلتنگی‌های کنعانی‌زادگان برای یزله در آزادی

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در شرایطی تمرینات اختصاصی خود را دنبال می‌کند که امیدوار است بتواند در پایان فصل اولین قهرمانی‌اش در فوتبال ایران را جشن بگیرد.

دلتنگی‌های کنعانی‌زادگان برای یزله در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین کنعانی‌زادگان که در این فصل بار دیگر به جمع پرسپولیسی‌ها بازگشته و توانسته با نمایشی موفق به مدافع تاثیرگذاری در جمع سرخپوشان تبدیل شود، این روزها تمرینات اختصاصی خود را همانند دیگر بازیکنان این تیم دنبال می‌کند.


کنعانی زادگان که بعد از درخشش در فصل گذشته در ترکیب ماشین سازی بار دیگر موفق به بازگشت به پرسپولیس شده بود، در دیدارهایی که برای سرخپوشان به میدان رفته عملکرد قابل قبولی از خود به جا گذاشته و با توجه به شرایط سنی‌اش یکی از امیدواری‌های این تیم برای آینده محسوب می‌شود. او که جشن گل خاص خود را معمولا با یزله به نمایش می‌گذارد، چندی پیش نیز با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اقدام به اجرای زنده آن جلوی دوربین کرده بود و اکنون با تعطیلی چندماهه فوتبال از دلتنگی‌های خود برای شادی در کنار هواداران و برگزاری جشن قهرمانی در پایان فصل می‌گوید و امیدوار است هر چه زودتر ماجرای کرونا و تعطیلی لیگ به پایان برسد.

 

 

دیدگاه‌ها