کد خبر : 1680595 | 07 اردیبهشت 1399 ساعت 19:07 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

خوش‌شانسی زوله فقط با تفاضل گل؛

چشمِ یاران گوچی به تایید یوفا

باشگاه زوله امیدوار است یوفا تصمیم فدراسیون فوتبال هلند برای تعطیلی کامل بازی‌ها را بپذیرد.

چشمِ یاران گوچی به تایید یوفا

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال هلند روز گذشته به صورت رسمی اعلام کرد که تمام رقابت‌های زیر مجموعه‌اش را بدون تعیین تیم‌های قهرمان و سقوط کننده به پایان رسانده و پایان فصل جاری(۲۰-۲۰۱۹) را اعلام می‌کند تا برنامه‌ریزی‌های لازم برای شروع لیگ آینده را انجام دهد.

 

تصمیمی که فدراسیون فوتبال هلند گرفته، مخالفان زیادی را به همراه داشته، به ویژه دو تیم بالای جدولی لیگ یک و همچنین اوترخت که در لیگ اردیویسه، جایگاه ششم را در اختیار دارد و با شرایط فعلی شانسی برای کسب سهمیه پلی‌آف لیگ اروپا نیز نخواهد داشت، اما در صورت ادامه بازی‌ها می‌تواند از طریق جام حذفی به قهرمانی رسیده و به صورت مستقیم راهی لیگ اروپا شود.

 

البته تعطیلی لیگ اردیویسه با شرایط فعلی و قطعی شدن پایان مسابقه، به سود باشگاه زوله که رضا قوچان‌نژاد، مهاجم گلزن ایرانی را در اختیار دارد، خواهد بود چراکه آنها در آستانه سقوط قرار داشتند و با این تصمیم، سال آینده نیز در سطح اول فوتبال هلند می‌مانند.

 

1453328

 

یاران گوچی تا پایان هفته بیست و ششم لیگ اردیویسه، با ۷ پیروزی، ۵ مساوی و ۱۴ شکست صاحب ۲۶ امتیاز شدند و تنها به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فورتونا سیتارد، در جایگاه پانزدهم جدول قرار گرفتند که اگر یک پله پایین‌تر بودند، باید به مرحله پلی‌آف می‌رفتند و برای بقا در لیگ اردیویسه، ۴ بازی را با موفقیت پشت سر می‌گذاشتند.

 

حالا با وجود مخالفانی که برای پایان رسمی بازی‌های هلند وجود دارد، یاران قوچان‌نژاد امیدوار هستند که کنفدراسیون فوتبال اروپا با تصمیم فدراسیون هلند برای تعطیلی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا موافقت کند تا پایان لیگ جاری اعلام شود و زوله فصل آینده هم در لیگ اردیویسه بماند.

 

یوفا چندی پیش با تصمیم اتحادیه فوتبال بلژیک برای پایان رقابت‌های ژوپیر لیگ با تعیین کلوب بروژ به‌عنوان قهرمان مخالفت کرد، اما ممکن است بخاطر عدم اعلام قهرمان در هلند و تاکید فدراسیون فوتبال این کشور به تعطیلی، تصمیم آنها را بپذیرد.

دیدگاه‌ها