کد خبر : 1680690 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 10:05 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

مربیان، ملی پوشان را به اردو فرا می خوانند

مخالفت با ادامه قرنطینه خانگی ورزشکاران

با اینکه یکی از طرح های مسئولان ورزش ادامه تمرینات ورزشکاران در خانه است، اما فدراسیون ها چندان موافق این اتفاق نیستند.

مخالفت با ادامه قرنطینه خانگی ورزشکاران

به گزارش "ورزش سه"، حدود 2 ماه است که ملی پوشان رشته های مختلف از جمله ورزشکارانی که سهمیه المپیک توکیو را کسب کردند یا برای کسب سهمیه تلاش می کنند، در خانه به سر می برند و تا جایی که می توانند با ورزش در خانه آمادگی خود را حفظ کرده اند.


با توجه به ادامه وجود کرونا در کشور، کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش در تلاش برای اتخاذ یک تصمیم جدید برای تمرینات ورزشکاران هستند. 


انتقال تجهیزات ورزشکاران المپیکی به خانه هایشان یا برگزاری اردوها در شرایط قرنطینه؛ دو راهکاری است که مسئولان ورزش در نظر گرفتند و منتظر تایید یکی از آن ها از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند. 


با این حال فدراسیون ها به ویژه فدراسیون های المپیکی در روزهای اخیر جلساتی را با کادرفنی خود برگزار کردند و اکثرا تصمیم خود را برای برپایی اردوها از خردادماه گرفتند و فقط منتظر تایید ستاد ملی مبارزه با کرونا هستند.


فدراسیون ها مخالفت خود را با ادامه تمرینات در خانه اعلام کردند چون نه تنها فضای کافی برای تمرین در خانه وجود ندارد، بلکه مربیان هم نمی توانند فقط به صورت آنلاین شاگردان خود را کنترل و آن ها را هدایت کنند.


شما تصور کنید در یکی از رشته های تکواندو، کشتی یا وزنه برداری که معمولا مدال آوران ایران در المپیک هستند، چقدر شرایط ورزش در خانه مهیا است. سرمربیان تیم های المپیکی به شدت برپایی حتی در شرایط قرنطینه با رعایت پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و باید دید چه زمانی برای این کار می توانند مجوز بگیرند.

دیدگاه‌ها