کد خبر : 1680737 | 08 اردیبهشت 1399 ساعت 15:56 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

قنبری: مقایسه قراردادهای ما با آقایان خنده دار است

به‌ جای چهار هفته‌پایانی، با بازیکنان تسویه‌حساب کنند

کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان معتقد است که تعطیلی رقابت های لیگ برتر در حال حاضر هم به نفع بازیکنان و هم به سود تیم ها و مسئولان برگزار کننده است.

به‌ جای چهار هفته‌پایانی، با بازیکنان تسویه‌حساب کنند

به گزارش "ورزش سه"، زهرا قنبری کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان و همین‌طور شهرداری بم درباره شرایط فعلی خود و سایر هم تیمی های خود گفت: در حال حاضر ما هم به مانند تمامی بازیکنان فوتبال بانوان از خانه به نوعی از قرنطینه تمرینات خود را پیگیری می کنیم. با توجه به اینکه هنوز درباره ادامه بازی های لیگ تعیین تکلیف نشده است با تیم و مربیان ارتباطی نداریم اما سعی می‌کنیم تا تمریناتمان را به بهترین نحو انجام دهیم و بتوانیم در صورت آغاز بازی ها آماده و روی فرم باشیم.

 

او درباره ادامه یا پایان بازی لیگ گفت: هنوز درباره ادامه بازی های لیگ برتر و یا پایان آن خبری به ما ندادند و با توجه به این که هر روز اخبار متفاوتی درباره ادامه بازی های لیگ برتر آقایان می شنویم این بی خبری درباره فوتبال بانوان چیز عجیب و مشکوکی است. مشکوک از این جهت که شاید نظرها بیشتر به سمت تعطیلی بازی ها باشد که هیچ گمانه زنی تاکنون درباره آن انجام نشده است.

 

قنبری در این باره ادامه داد: هرچند هیچ خبری در این زمینه نداریم اما من هم مانند بسیاری از دختران فوتبالیست و مربی معتقدم اگر این بازی ها همین جا به پایان برسد بهتر از ادامه آن است. به عنوان کاپیتان تیم ملی چند روز پیش در جلسه ای که در حضور آقای نبی برگزار شده بود حضور پیدا کردم و با دلایل کافی این موضوع را آن جا هم گفتم.

 

او درباره دلایل خود مبنی بر پایان بازی ها گفت: اول که باید گفت تنها چهار هفته از بازی ها باقیمانده است و با توجه به جدول رده بندی می توان گفت قهرمان بازی ها مشخص است و قطعا تیمی نمی تواند شهرداری بم را در این چهار هفته بگیرد. با توجه به اینکه سهمیه لیگ قهرمانان آسیا به مانند آقایان وجود ندارد و دسته پایین تر هم به آن صورت رایج در فوتبال بانوان وجود ندارد و قهرمان هم مشخص شده است بنابراین ادامه بازی های لیگ نمی تواند اهمیتی داشته باشد.

 

گلزن تیم شهرداری بم در این باره ادامه داد: الان خیلی از تیم ها و اسپانسرهایشان قطعا نمی توانند در ادامه بازی ها تیم هایشان را با هواپیما به سفر بفرستند بالاجبار باید با اتوبوس این اتفاق بیفتد و با توجه به شرایط بدی که در رابطه با ویروس کرونا وجود دارد فکر میکنم این حرکت می تواند بیش از هر چیزی جان فوتبالیست های بانو را به خطر بیندازد و طبیعتا یکی از این بازیکنان خدانکرده مریض شوند کل خانواده خود بیمار خواهند کرد و ...!

 

او ادامه داد: من فکر می کنم به جای اینکه اسپانسرها بیایند هزینه ایاب و ذهاب تیم ها را در بازی های باقیمانده تقبل کنند بهتر است همان مبلغ را بگذارند برای تسویه حساب با بازیکنان تیم هایشان. شاید خنده دار باشد اما واقعا مقایسه رقم قرارداد بانوان و آقایان به قدری نجومی است که اصلا نمی توان به آن پرداخت و به همین دلیل است که می گویم اسپانسرها به جای تقبل هزینه تیم ها در چهار هفته پایانی می توانند با بازیکنان و مربیان آن ها تسویه حساب کنند.

 

قنبری در پایان درباره احتمال کم کردن مبالغ مربوط به بازیکنان هر تیم که در قراردادها آمده است گفت: خداراشکر تاکنون درباره فوتبال بانوان این مطلب را حتی به صورت زمزمه هم نشنیده ام. شاید برای آقایان مبالغ قراردادها را کم کنند چون آنها حرفه ای پول می گیرند و مقایس ما با آنها همانطور که گفتم خنده دار است. هزینه های ما با آنها از زمین تا آسمان است. دختران فوتبالیست روی همان مبالغ کمی که قرار است بگیرند حساب باز کرده اند و امیدوارم خللی به آن وارد نشود هرچند که باید این را هم بگویم که اسپانسرهای بسیار بامعرفتی در فوتبال بانوان فعالیت می کنند که با اینکه دیده نمی شوند اما باز هم می آیند و در آن سرمایه گذاری می کنند.

دیدگاه‌ها