کد خبر : 1680890 | 09 اردیبهشت 1399 ساعت 10:25 | 4.9K بازدید | 0 دیدگاه

4 میلیون پوند برای تست کرونای بازیکنان انگلیسی

درحالیکه قرار است بعد از شروع تمرینات تیمهای انگلیسی لیگ برتر، بازیکنان تیمها هفته‌ای دو بار تست کرونا بدهند، برخی پزشکان تیمها این برنامه را اقدامی تبعیض‌آمیز و غیراخلاقی می‌دانند.

4 میلیون پوند برای تست کرونای بازیکنان انگلیسی

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه‌های انگلیسی می‌گویند لیگ برتر قصد دارد از زمان شروع مجدد تمرینات تیمهای حاضر در این لیگ، گرفتن تست کرونا از بازیکنان تیمها را هفته‌ای دو بار انجام داده و آن را اجباری کند. به این ترتیب باشگاه‌های لیگ برتری باید 26هزار پک تست کرونا خریداری کرده و بابت آنها 4 میلیون پوند پرداخت کنند.

 

این تصمیمی بود که در کنفرانس ویدیویی پزشکان تیمهای لیگ برتری گرفته شد و پزشکان به این نتیجه رسیدند که از زمان شروع تمرینات گروهی، هر بازیکن باید هر هفته دو بار تست کرونا بدهد تا به این ترتیب از عدم شیوع گسترده ویروس در میان فوتبالیست‌ها جلوگیری شود.

 

1493334

 

با اینحال در انگلیس گروه دیگری از پزشکان این تصمیم را تبعیض آمیز دانسته و می‌گویند در شرایطی که مردم عادی به امکانات مشابهی دسترسی نداشته و بیمارستان‌ها در این کشور تنها از کسانی تست کرونا می‌گیرند که علائم شدید بیماری داشته باشند، این ولخرجی برای بازیکنان فوتبال غیراخلاقی است.

 

دیلی‌میل می‌گوید مطلع شده که صورتحساب حدودا 4 میلیون پوندی خرید این تستهای کرونا توسط لیگ برتر انگلیس پرداخت خواهد شد چرا که این سازمان لیگ می‌خواهد از ایمن بودن لیگ برتر در شروع دوباره مسابقات مطمئن باشد. البته مسئولین لیگ برتر همچنان از این بابت بسیار نگران هستند و می‌دانند که در شروع دوباره مسابقات هم حتی یک نتیجه مثبت کرونا در این تستها می‌تواند به تعویق دوباره فصل یا حتی تعطیلی کامل آن منجر شود.

 

1493333

 

 

دیدگاه‌ها